sweex router

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hallo ik heb ook een sweex broadbandrouter ..als ik dus rechtstreeks verbonden ben met mijn internet modem dan gaat alles goed met downloaden alleen als ik dus met router kan ik via azureus niks downloaden ,,moet ik het ergens instellen?

ik weet mijn god niet waar ?!!

Kan iemand mij helpen a.u.b

ik heb windows xp pro .en zit bij quicknet int provider.

Mikey

Je zal in de router een poort open moeten zetten.
Kies een poort tussen 49152_65535

hoi

Ik weet mijn god ook niet hoe dat moet ,kan je me misschien op weg helpen?

:confused:

Mikey

hoi

Heel aardig maar het is alleen in het engels ,,heb ik nog niet zo veel aan ..alleen ik kan je vertellen dat ik de
sweex LB000021 heb ..laatste uit dat rijtje van je site.

mike

KLik boven in je adresbalk 192.168.2.1., zorg dat er geen http://www staat, dus alleen het ip nummer.
KLik op ok, vervolgens kan je in de router komen.
Als men om een wachtwoord vraagt typ dat dan in, als je deze niet hebt typ dan 1234. en klik op ok.

Dan vraagt hij om het ip adres van je pc, vervolgens ga je naar NAT bij portforwarding vul hier weer het ip adres van je pc in en vul het poort nummer in bvb 55555.

succes.

hoi

ok bedankt zakll het zo proberen ..krijg wrong password ?

:thumb: :thumb: :thumb:

Mikey

Laatst bewerkt:
Oke,

om het ip adres van je pc te weten kan je als volgt te werk gaan.
start > uitvoeren > typ hier CMD> klik op OK
Vul nu in het dos venster waar de cursor knippert.

IPCONFIG > klik op enter.
Nu kan je het ip adres van je pc zien.

Heb je tijdens de installatie de eerste keer een paswoord ingetoetst.

hoi

Ik zou mijn god niet weten ,,deze heb ik al 2 a 3 jaar ,,ik had alleen iets ingesteld maar weet niet meer precies wat?

Mike

Als je geen wachtwoord heb ingesteld moet 1234 werken, als je hier een melding wrong password krijgt heb je destijds een wachtwoord ingetoetst.
Ik weet niet of je deze kan resetten, ik zal eens rondneuzen op het net.

Gevonden:

If you're having problems logging into your router's web based configuration utility, first make sure that you're actually using a router and not a modem, switch, or hub. The best way to find the router's web address is to do this (works for all versions of Windows from 95 to XP): Click on start->run->type in cmd->press <enter>. At the command prompt, type ipconfig -> press <enter>. If cmd doesn't work, type in command. After you type this in, you'll be presented with a bunch of numbers. The number you'll need is the one next to Default Gateway. If, after you type that number into your web browser, it still doesn't work, either switch browsers if you're using Firefox, or read this thread to reset the router:

op z'n hollands:
doe hetgeen wat ik eerst schreef over je ip adres, dus start > uitvoeren enz.
het nummer wat je zoekt staat naast Default Gateway, dat is je wachtwoord :)

hoi

Heel erg bedankt voor je tijd ,,ik zal morgen doorgaan moet nu echt gaan slapen ,,je hoort van mij als jhet gelukt is ;)

Mike..en slaap lekker

zelfde probleem sweex lb00002

ik heb deze topic gevolgd en uitgevoerd, maar na het commando ipconfig krijg ik geen default gateway in beeld.
enig idee wat te doen?

Topic stamt uit 2005. Dan ben je al aardig wat jaartjes het topic aan het volgen ;)

Graag een eigen vraag openen in plaats van je vraag in een belegen topic van iemand anders stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan