Sweex storage word niet herkend...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackEye

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2005
Ik wilde mn oude HD middels een Sweex external storage aansluiten op mn laptop, maar hij herkende hem niet... Nu heb ik dit voor het eerst gedaan, dus heb ik iets over het hoofd gezien, vergeten te installeren?(er zat ook een sweex cdtje bij..). Of moet je eerst de laptop herstarten voordat ie de HD herkent??

Hoe is de verbinding richting de laptop? Via USB?

Wanneer je XP (of Vista? Heb zelf XP dus kan het niet zeggen) heb dan wordt een verwisselbare schijf automatisch herkent dus hoef je niets te installeren.

ja, XP op een gloednieuwe laptop... Ik moet er wel bij zeggen dat de HD uit een laptop komt (mn vorige) die 'gecrasht' was dwz hij starte niet meer op(blue screen etc...heb alles geprobeerd maar hij deed niets meer..)... het gaat erom dat ik de files van de oude HD wil overzetten naar de nieuwe..

Staat hij wel in schijfbeheer?
Als hij al niet gewoon opstarte, kan hij natuurlijk ook een mankement hebben waardoor hij totaal niet werkt, probeer het eens met TestDisk, als die hem niet ziet, helaas.

Probleem opgelost!. In mn onkunde had ik het 'kleine' usb stekkertje aangesloten, maar de 'grote' moest er juist in!:o

Probleem van aansluiting opgelost, MAAR.... de files die ik op m'n gecrashte notebook had staan stonden daar op de desktop, en die kan ik niet terugvinden op mn laptop, wel de verschillende partities van de HD... betekend dat dat die 'desktopfiles' weg zijn???:confused:

Alles in de mapopties zo zetten dat je alles kunt zien, eigenaar worden van de map documents and settings op die oude schijf, ook de onderliggende mappen, en naar je oude account gaan, daar de map bureaublad opzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan