sweex usb 7 poorts hub loopt vast bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

anthony68

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
229
mijn 7poortshub van sweex loopt vast bij opstarten kom niet meer in bios of gewoon opstarten van floppy of hd lukt niet...
Ik heb alle usb app een voor een afgehaald maar als ik de hub in zijn geheel pas weghaal start ie weer op....
En als ik heb daarna aansluit is alles gewoon goed....
weeet iemand oplossing???

voordat ik de hub kocht had ik al problemen met mijn usb poorten een op mijn mb en een op mijn usb uitbreidingskaart werkte niet die gaven steeds aan dat er een onbekent apperaat was gevonden terwijl de drivers wel geinstalleerd waren. Als ik heb app op een andere poort aansloot zag hij hem wel...dus daarom nieuwe hub gekocht

immiddels nieuwe bios update maar nu ander probleem
krijg steeds melding dat "u heeft snelle usb verbinding op trage poort, zet apparaat op snelle poort"


Al mijn usb app zijn op de snelle hup en die zin op mb met 4 usb poorten. Volgens mij ondersteunen al die poorten usb2 want bios staat op hispeed.

Ik heb nu alles opnieuw geinstalleerd.
en volgende problemen krijg ik;
- mijn externe usb hd loopt vast bij opstarten en als ik los koppel alles in orde (opgelost=pnp in bios op plug and play)
- mijn 7 poorts usb hub wordt op geen van de 8 poorten herkent!!! hij herkende hem een maal maar toen weer niet?? onbekend appraat

Nergens kan ik een driver vinden voor de 7 poorts hub ze zeggen dat die in sp2 zit en ik heb sp2 geinstalleerd, moet ik ergens een optie aan zetten??

Soms ziet ie een onbekent apparaat en dan her kent ie hem soms wel bij andere usb aparatuur...
Al mijn usb apparaaten 5 werken maar de hub nog niet alle hulp welkom...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan