christiantolsma
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jan 2007
- Berichten
- 9
wie kan mij helpen?
ik krijg bij mijn Sweex Wireless broadband Router 11G geen WAN instellingen door.
ik heb alles goed ingestelt volgens de handleiding via de Wizard.
ik heb internet via @home via kabel en heb ook in de wizard geselecteert '@Home/Kabelfoon'.
en dan heb ik Dynamic IP geselecteert.
de instellingen van de LAN vind hij wel alleen de WAN adressen niet.
ik laat de wizard de WAN adressen zoeken, en na ongeveer 20 seconden staat er acher de Gateway 'unreachable'.
wat moet ik doen zodat de router de WAN adressen wel weer vind?

ik krijg bij mijn Sweex Wireless broadband Router 11G geen WAN instellingen door.
ik heb alles goed ingestelt volgens de handleiding via de Wizard.
ik heb internet via @home via kabel en heb ook in de wizard geselecteert '@Home/Kabelfoon'.
en dan heb ik Dynamic IP geselecteert.
de instellingen van de LAN vind hij wel alleen de WAN adressen niet.
ik laat de wizard de WAN adressen zoeken, en na ongeveer 20 seconden staat er acher de Gateway 'unreachable'.
wat moet ik doen zodat de router de WAN adressen wel weer vind?
