Sweex wireless router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik_vs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2005
Hallo,

Ik heb een computer (windoes 98) met een KPN ADSL-verbinding, met een Thomson Speedtouch 510i modem, er zit ook nog een ISDN-kastje aan vast, maar die gebruik ik alleen nog maar voor het scheiden van telefoon- en faxverkeer.

Nu heb ik voor een nieuwe computer (XP) een Sweex Wireless Router 11G gekocht, zodat ik het ADSL-signaal tegelijkertijd op beide computers kan ontvangen en gebruiken.

Mijn internet werkt naar behoren, maar als ik dexe router ertussen zet komt het signaal opeens niet meer door.

Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik daarvoor de instellingen in mijn internet-opties veranderen avn 'never dial a connexxion' (waarop mijn ADSL op dit moment draait) naar 'always dial my default connexxion'.

Hierdoor komt mijn ADSL-signaal echter niet meer door, omdat de computer er dan weer vanuit gaat dat ik nog steeds ISDN-heb (dat kastje staat er nog wel, maar eigenlijk gebruik ik die niet meer), waardoor ik dan op beide computers geen internet meer heb.

Zou iemend mij kunnen helpen met het oplossen van dit probleem??

om te beginnen, haal die isdn kaart er maar uit als je hem toch niet gebruikt. Probeer het dan eens opnieuw

Probleem zit hem in het feit dat je Speedtouch al een modem en router is dus je hebt een Acces Point nodig of je moet de Sweex in kunnen stellen als Acces Point.

Indien niet dan zou ik hem ruilen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan