swf bestanden op mijn website ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenny1985

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
hallo, ik heb even een vraagje, ik heb .swf bestanden op mijn computer staan en ik ben bezig met een eigen website te bouwen met Dreamweaver. Die filmpjes waren eerst wel een avi bestand maar heb ze om kunnen zetten naar een swf bestand, maar er staat helaas wel een text in beeld al sik hem afspeel, dat maakt niet zo heel erg veel uit.( heeft iemand daar toevallig een gratis programma voor ofzo? ) maar nu is de vraag eigenlijk, kan ik die swf bestandjes op mijn site zetten zoja, hoe moet ik dat precies doen, en als ik dat filmpje afspeel, en speelt hij meteen af, zou ik er kunnen voor zorgen dat je een soort van media player van maakt ofzo, die ik dan weer op mijn site kan zetten, per filmpje een aparte media scherm.
ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord kan krijgen :)

alvast heel erg veel bedankt!
vriendelijke groeten kenny

hij wilt het niet doen, als ik hem instaleer, en hij wilt hem openen, geeft hij een waarschuwing! hij zeg, "Class not registered". help wat moet ik doen, moet ik nog iets anders doen, voordat hij het gaat doen ? en als ik een trail versie download, komt er meestal een text in beeld dat hij niet geregistreerd is.

groetjes kenny

Laatst bewerkt:
wat is je e-mailadres? dan kan ik even kijken hoe of wat.

mail[at]....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan