SWF grootte in DW CS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloudyheaven

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Hoi Allemaal,

Ik ben een tijd bezig geweest met een website in DW CS3. Tot nu toe is alles wat ik wilde wel gelukt.. op 1 ding na > zie Afbeeldingen.

De site is volledig opgebouwd uit slices. Nu wil ik een slideshow (SWF) toevoegen in het midden van de pagina. Deze slideshow heb ik van de site: http://slideshowpro.net/ en werkt fantastisch.

Eerst heb ik dit geprobeerd met een AP DIV tag, maar dit is, zoals velen van jullie vast weten, geen verstandige manier.

Nu heb ik bedacht om de middelste slice van de pagina in flash te gooien, hierop de flash slideshow te zetten met de juiste afmetingen en deze vervolgens te plaatsen in DW. Dit is bijna gelukt :).. Nu zit er een blauwe outline/tabel om de SWF heen die net niet goed in de pagina valt. Deze is wel groter te krijgen maar helaas niet kleiner... (zie 1e afbeelding)

Weten jullie een manier om de SWF wel passend te krijgen? :confused: De afmetingen van de SWF zijn exact hetzelfde als de middelste slice. (Zie afbeelding 3 voor juiste weergave van de site zonder SWF)

Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen stel ik dat zeer op prijs!!

m.v.g.
Thomas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan