SwishMax historie

Status
Niet open voor verdere reacties.

atalanta

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2003
Hallo,
Ik heb een demo gedraaid van Swishmax. Nadat ik het prog had verwijderd en na ongeveer 3 weken het opnieuw downloadde en installeerde, bleek dat dat werd geweigerd omdat ik reeds de 14 dagen trial had gebruikt. Ergens moet dus een bestandje bij het verwijderen zijn achtergebleven, anders had Swishmax dat niet kunnen weten. Dit staat mij niet erg aan. Weet iemand waar ik dat stukje historie kan vinden ? B.v.d. Jan.

Waarschijnlijk staat er nog een vermelding in het register van windows.
Zoek eens op het forum naar een Registercleaner.

Bedankt. Ik heb RegSupreme gedraaid en alles laten verwijderen wat het vond. Geen resultaat.

Geplaatst door atalanta
Hallo,
Ik heb een demo gedraaid van Swishmax. Nadat ik het prog had verwijderd en na ongeveer 3 weken het opnieuw downloadde en installeerde, bleek dat dat werd geweigerd omdat ik reeds de 14 dagen trial had gebruikt. Ergens moet dus een bestandje bij het verwijderen zijn achtergebleven, anders had Swishmax dat niet kunnen weten. Dit staat mij niet erg aan. Weet iemand waar ik dat stukje historie kan vinden ? B.v.d. Jan.

Tja, dat verstoppen ze vaak goed - om de simpele reden dat het niet de bedoeling is dat mensen de trial steeds opnieuw installeren in plaats van het programma te kopen. Er zijn wel manieren om zonder te betalen de trial in een volledig werkende versie te veranderen, maar gezien de huisregels zullen wij je daar niet mee helpen.

swishmax

Hallo Buffy,
Bedankt voor je reactie, maar ik heb waarschijnlijk mijn vraag niet goed overgebracht.Ik vroeg niet om hulp bij illegale acties.Ik ben inmiddels gemeen genoeg geworden om die wegen te kunnen bewandelen. Mijn ergernis is dat iets of iemand iets op mijn PC zet zonder dat ik weet wat en waar en niet instaat ben dat "iets" op te sporen en te verwijderen. En inderdaad, ze verstoppen zoiets goed, maar deskundiger PCers dan ik kunnen dergelijke zaakjes toch wel opsporen. Of zie ik dat verkeerd ? Groetjes, Jan.

Re: swishmax

Geplaatst door atalanta
Hallo Buffy,
Bedankt voor je reactie, maar ik heb waarschijnlijk mijn vraag niet goed overgebracht.Ik vroeg niet om hulp bij illegale acties.Ik ben inmiddels gemeen genoeg geworden om die wegen te kunnen bewandelen. Mijn ergernis is dat iets of iemand iets op mijn PC zet zonder dat ik weet wat en waar en niet instaat ben dat "iets" op te sporen en te verwijderen. En inderdaad, ze verstoppen zoiets goed, maar deskundiger PCers dan ik kunnen dergelijke zaakjes toch wel opsporen. Of zie ik dat verkeerd ? Groetjes, Jan.

O, ik wilde je nergens van beschuldigen hoor.

Dat het moeilijk is bij te houden wat er allemaal precies op je pc gebeurt is eigen aan Windows, vrees ik.
Wel zijn er programma's waarmee je snapshots van het register kunt maken. Dat kan o.a. met jv16 Powertools. Dan kun je zo'n snapshot maken vóór het installeren van een programma en daarna nog een snapshot, zodat je precies kunt zien wat er met het installeren van het programma allemaal is veranderd in het register.

swishmax

Buffy,
Wederom bedankt, hier kan ik verder mee.Help niet voor wat er al op staat, maar wel voor toekomstige stiekemerds. Groetjes, Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan