switch aan devolo stroom adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidok

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
Is het mogelijk om achter een devolo dlan adapter een switch te plaatsen ? (dlan adapter is voor netwerk over je reguliere stroom bekabeling). Dus in mijn meterkast staat mijn router hier sluit ik devolo dlan adapter op aan en vervolgens op zolder sluit ik mijn tweede dlan adapter aan. Op de adapter kan ik dan mijn pc aansluiten. Echter wil ik op zolder en mijn pc en mijn laptop aansluiten. Dus zou ik dan graag een switch willen plaatsen om dan standaard meer aansluitingen te hebben. Deze switch wil ik dan aansluiten op de dlan adapter. is dit mogelijk en heeft iemand hier ervaring mee ?

Laatst bewerkt:
Leg je vraag een wat duidelijker uit.

Een stroom adapter is een trafotje die van 230 Volt , bijvoorbeeld 12 volt gelijk of wissel maakt. En een Switch is een soort netwerk verdeeldoos.

Deze 2 dingen hebben niet veel met elkaar te maken, behalve dan dat de Switch een stroomadapter nodig heeft om van stroomvoorzienig te voorzien.

( aanpassing)
Er stond stroom adapter en nu dlan adapter, na de wijziging van de TP starter, dus mijn antwoord raakt nu kant nog wal.

Laatst bewerkt:
Dit is inderdaad zeer goed mogelijk. Ook kun je denken aan de Wireless Variant van de Devolo dLAN Adapters.

Deze zou ik op zolder plaatsen.. Hiermee kun je je switch bedraad aansluiten waarmee je dus bedraad internet heb op je zolder.

Tegelijkertijd kun je het wireless gedeelte instellen zodat je met je laptop draadloos kan internetten! Hiermee ontwijk je de betonnen muren.

Zie ook:
(Informatief) http://www.devoloshop.nl/klantenservice/producten/devolo-dlan-hs-wireless/

@MicroJ
Welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even naar de datum van een topic, deze is van 2007 niet echt actueel meer. Daarom sluit ik deze nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan