switch naar nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Ik ben geswitcht van een Sony Vaio met Vista naar een splinternieuwe Toshiba C50A-134 met Windows 8.
1. Hoe kan ik Windows 8 upgraden naar Windows 8.1 ?
2. Ik beschik al over een nieuwe Office 365. Die kan ik op de nieuwe Toshiba zetten. Maar ik heb geen idee hoe ik mails moet overbrengen van Windows Mail naar Outlook, hoe ik de afbeeldingen moet overbrengen (op de oude Sony staat Picasa), hoe ik Word-documenten moet overbrengen en een hoop andere programma's zoals Norton 360. Ik ben geen echte computerkenner.
Vind ik misschien ergens de nodige instructies?

om naar windows 8.1 up te graden moet je naar de store gaan op het start scherm(groene tegel met een tasje) en als je die opstart zou er moeten 1 grite tegel met gratis update naar windows 8.1 bij mij paars

Graag wat meer info. Upgraden van Windws8 naar 8.1 lukt ook niet: ik zou in de Store een mogelijkheid moeten vinden om de upgrade te downloaden maar ik vind geen knop bij Store. Wat moet ik dan doen?
En het overzetten van de mails uit Windows Mail naar Outlook op de nieuwe laptop is blijkbaar niet gemakkelijk...
Kan iemand helpen? (zie de vraag)

Nog even mijn vraag herhalen: ik vind bij Windows 8 bij Store geen knop voor gratis update naar 8.1. Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan