Switch op PC en HDMI aansluiting naar Acer H7531D beamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweet

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
hallo,

ik heb twee vragen/problemen waar ik niet uitkom en hoop dat jullie wat info of tips voor mij hebben.

- gister een beamer; acer h7531d gekocht, ps3 op aangesloten en bij het kijken van een film--> geweldig beeld en normaal geluid. Doe ik echter een ps3 game (verschillende) dan kraakt het geluid vreselijk.... enig idee hoe dit kan?

- de beamer heb ik aangesloten op mijn pc via hdmi, maar kan deze niet vinden op de pc, geen herkenning of wat dan ook... tips??

- and last but not least....
ik heb een modem van ziggo, ubee, en een netgear router waar mijn pc op aangesloten zit. nu wil ik via de router naar een switch (Eminent EM4412) en via de switch naar de pc omdat ik de ps3 ook wil aansluiten op het netwerk. Maar ik krijg dan geen verbinding op de pc, niet met de router, niet met internet... ik heb van alles geprobeerd.. statisch ip addres, maar dat werkt ook niet, crosscable en utp cable geprobeerd ook geen resultaat... Kan iemand mij aub helpen of vertellen of ik iets vergeet of fout doe?

Alvast bedankt...

Vraag 1 : laat je het geluid over de beamer lopen of externe boxen?
Vraag 2 : Laatste drivers van je HDMI input device bij de leverancier gedownload en je systeem compleet geupdate?
Vraag 3 : Heb je router naar fabrieksinstellingen gezet?

Ik hoor het graag :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan