"switch user" verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Ik heb Win XP Pro, normaal heb je hierbij ook het pictogrammetje bij het afsluit scherm met "switch user" waardoor de ene user actief blijft en een andere user actief kunt maken. (Hierdoor kunnen meerdere users actief op 1 computer werken). Bij mij is dit verdwenen. Nou kan het goed dat ik dat zelf heb gedaan maar ik weet niet goed hoe ik het terug moet krijgen, volgens mij heeft het iets met het register te maken want daar heb ik laatst in zitten veranderen en hierna is dit verkeerd gegaan.

Hopelijk weten jullie hoe ik het terug moet veranderen.

Groeten,

Staat dat niet gewoon onder start menu >> log off en daar staat bij mij switch user

Ga eens naar configuratie scherm en dan Accounts, klik daar op de derde optie "de manier waarop gebruikers zich aan- of afmelden wijzigen" en kijk daar of de optie "Snel naar andere gebruiker overschakelen aanstaat".

De fast user log on/off staat aan, dit had ik al gecheckt... ik blijf zeggen: het ligt aan register keys kan het alleen niet vinden... nog meer ideen? (waar ik het moet zoeken in het register?)

Groeten,

You can also set these two options from the registry under the HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon key:

LogonType—Set to 0 to display the security dialog box; set to 1 to display the new Welcome screen.
AllowMultipleTSSessions—Set to 0 to prohibit fast user switching; set to 1 to allow switching.

Deze heb je nodig denk ik

Bedankt Caspar (en de rest) het laatste heb ik gedaan.. en werkte!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan