Switchen tussen beeldscherm laptop en extern beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

drdrek

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2006
Beste allemaal,

Ik werk nu tijdelijk op een laptop waar een digibord op zit aangesloten. Het digibord fungeert als extern beeldscherm. Nu heb ik alleen een probleem.

Ik kan namelijk niet schakelen met de FN toets en (in mijn geval F5) naar het externe scherm.

Als ik de laptop opstart zonder de VGA kabel dan krijg ik netjes beeld op mijn laptop. Stop ik de VGA kabel naar extern beeldscherm erin dan kan ik niet schakelen naar extern MAAR als ik de laptop uitzet en opnieuw opstart MET de VGA kabel erin dan krijg ik wel beeld op het externe beeldscherm maar kan dan niet terugschakelen naar het laptop scherm. Kortom... Help mij!

Toshiba Satellite laptop (type nummer weet ik zo snel niet), windows 7 enterprise (windows toets + P heb ik geprobeerd maar werkt niet).

alvast bedankt!

Wat werkt er niet als je Windows toets + P gebruikt?

Ik las op een forum dat windows toets + P ook iets kon betekenen qua schakelen. Maar goed misschien zit ik daar volledig naast. Feit blijft dat de vraag nog steeds staat...

Hoop dat iemand iets weet.

Met Windows toets + P krijg je een menu te zien waarin je kunt aangeven welk scherm actief moet zijn.

Ok, vreemd.
Ik heb nog niet eerder gezien dat dat niet werkt.

Tja... Op de laptop staat SKOOL geïnstalleerd een soort schil over windows wat het 1 en ander gebruiksvriendelijker zou moeten maken... Ben er helemaal niet blij mee maar dit wordt van bovenaf opgelegd. Hierdoor zijn een aantal functies bewust uitgeschakeld. Misschien deze ook...

Ik ken SKOOL niet maar dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn waarom het niet werkt.
Jammer, is een erg handige toetscombinatie in jouw geval.

Sorry, dan zou ik het ook niet weten.

OPGELOST!

In Bios instellingen gekozen voor LCD+RGB. Nu schakelt hij moeiteloos naar het externe beeldscherm!

Topic kan gesloten worden!

Ok dan :thumb:
Topics worden niet afgesloten.
Je kunt wel je eigen topic als "Opgelost" aanmerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan