• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Switchen tussen tabellen met knoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donisfield

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2013
Hallo,

Ik wil graag via buttons kunnen switchen tussen tabellen. Daarbij moet de focus direct naar de gekozen tabel (via vorige of volgende button, danwel via dropdown in B2) gaan in de linker bovenhoek. (in voorbeeld Lading 1, A). Naast switchen per tabel (belangrijkste) zou ik ook nog willen wisselen per lading in een tabel. Zie bijlage voor een voorbeeld. Wie kan helpen?

Groeten,
Donisfield

Bijlagen

Dankjewel Maurice. Dit lijkt aardig op wat ik bedoel. Nu staat echter de focus direct op de 1e kolom, waarmee je direct de naam Lading 1 overschrijft. Ik zou dit dus graag naar de cel van de 1e rij, 2e kolom willen hebben. In het voorbeeld dus H10, P10 en L10 voor de eerste drie tabellen. Hoe stel je dat voor?

Ik snap overigens niet helemaal je integer-motivatie, maar als dat met de benaming van de tabel te maken heeft, dan is die natuurlijk prima gelijk te trekken. (dus zonder spatie)

Groeten,
Donisfield

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan