Switchen van mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ww2004

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Ik heb een vraag over het programma Thunderbird 7:

Sinds enige tijd kan ik niet meer switchen van mappen. ik bedoel als ik van de inbox bijvoorbeeld naar verzonden items wil kan dat niet. ik moet dan eerst het programma sluiten om vervolgens direct naar verzonden items te gaan. Als ik dan weer naar mijn inbox wil moet ik bovenstaande handeling herhalen. Dit is erg onhandig voor mij aangezien ik alle berichten in submappen heb geordend.

In middels heb ik al meerdere updates binnen gehaald en geïnstalleerd. Ik heb het programma een aantal keer verwijderd en weer op nieuw geïnstalleerd.

Wie heeft er een oplossing voor dit probleem?

Groet,
Wesley

Ik herken het probleem niet. Mogelijk is er een probleem met je profiel? maak een back-up van je profiel. verwijder daarna je profiel en start TB schoon op. is het probleem dan weg? in dat geval: blijf het nieuwe, automatisch aangemaakte, profiel gebruiken en alleen de emails terug zetten vanuit je backup.

@Wampier, allereerst bedankt voor je reactie. Ik heb al mijn profiel verwijderd, samen met TB en opnieuw er opnieuw opgezet. Helaas blijft het probleem bestaan, heb je misschien nog een surgestie?

Heb je bij het opnieuw installeren eerst geprobeerd zonder profiel terug zetten? dus gewoon kaal starten en een nieuw profiel aan laten maken? Het is in ieder geval geen algemeen bekend probleem en ik kan er ook niets over vinden met google.

de profiles staan in: C:\Users\<user>\AppData\Roaming\Thunderbird maar dat had je waarschijnlijk al gevonden.

Een collega van me heeft hier even naar gekeken, en is de conclusie gekomen dat het te maken heeft met de extensie van de agenda. Het probleem is inmiddels verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan