SXS.dll en GDIPLUS.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
396
Bij een poging om de pc van mijn zwager schoon te installeren krijg ik voor de derde maal de volgende melding :
SXS.DLL:syntaxisfout in het manifest of beleidsbestand E:\I386\ASM|1000\MSFT|Windows|GDIPLUS.man in regel 4
Gegevensfout: cyclische reduntdantiecontrole

Wie weet wat dit betekent? Bootvirus? Zo ja hoe krijg ik die weg? Zo nee Hoe krijg ik win xp toch geinstalleerd?
 
Is de Windows cd-rom wel schoon en vrij van krassen.
De melding "cyclische reduntdantiecontrole" is volgens mij dat de cd-rom niet goed gelezen kan worden.
 
De foutmelding Cyclische Redundantie Controle, of CRC, wat de meeste mensen meer zegt, betekent dat er een bestand niet gelezen kan worden omdat het beschadigd is.

De meest voorkomende oorzaak is "slijtage" van de cd of dvd. Vaak door afbraak van de laag waarin gebrand wordt.(door invloed van oa (zon)licht)
Dat komt vooral voor bij de oudere cd's en sommige dvd's blijken na een maand ook al niet meer leesbaar te zijn.
Het kan ook komen doordat de bestanden niet goed gebrand zijn, maar dat komt niet zo vaak voor.

Een oplossing is er vaak helaas niet. Misschien dat er herstelprogramma's zijn, maar dat wordt dan ff Google aanspreken.
 
bedankt , heb gelukkig al tijd terug kopie gemaakt, ga die proberen.
 
Met de kopie is het inderdaad wel gelukt! Nog bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan