Syberia 1 (vraagje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy12

Banned
Lid geworden
8 dec 2004
Berichten
69
Hey allemaal ik heb een vraag over het spel op de pc Syberia 1:

Ik ben al best ver gespeelt maar, ik zit nog steeds in het eerste stadje ik heb die man geholpen met ze schoenen vinden en toen moest ik naar de trein een trein-ticket kopen dat heb ik gedaan toen ging ik weer in de trein en toen probeerde ik hem te geven die treinticket aan die man en toen nam hij hem niet aan en toen had ik die andere brief een stempel gegeven met dat apparaat en toen gaf ik die toen nam die hem wel aan maar die trein ticket niet :confused: wie weet nu hoe ik met de trein ergens heen ga? ik wil zo snel mogelijk reactie..

Randy.
 
Syberia Walkthrough: The Train


Back at the factory's five way intersection, go northeast to the train station. First go around to the other side of the train, spin the spinner to send out the key and then push the lever to wind up the train. Spin the spinner to get the key back into the wall. Now head into the train.

First, go put your mammoth doll on the shelf at the near end of the 'shelf room', the two-kid doll on the center pedestal, and the two cylinders in the case to the far left. You have blue: music and yellow: mammoth story. Now go back and talk to Oscar.

He wants a ticket. Go out to the ticket counter and get the ticket and the train permission slip. The train permission slip needs to be approved so head right for the notary's office. At the first desk, open the doll's head and pour in the ink you got from the attic desk. Now put the train note underneath it, and push the button. It is now approved. Note that the door is STILL OPEN even though you were asked to close it!!

Head back to the train and give this note to Oscar. Next, give him your ticket. Since your valuables are already stowed and the train is already wound up, you are good to go! You are heading off on your next adventure.


http://www.bellaonline.com/gaming/w/syb/strategy_lib_sybwalk.html
 
Hey EmAaErkA
kan je dit ook in he nederlands vertalen want ik snap er niet zoveel van :confused:

Randy.
 
Heb je nog een keer alle vragen aan Oscar gesteld? Hij zal je, als het goed is, zeggen dat er nog wat "voorwerpen" in het halletje achter je moeten worden geplaatst. (Als je er nu nog niet uitkomt, laat het maar weten, dan leg ik het stap voor stap uit, maar ik denk dat het je nu wel lukt).
Het kan ook zijn dat je de trein nog niet hebt opgewonden (machine daarvoor staat op het perron)op het perron).

Ik kon zo snel geen Ned. walkthrough vinden, maar wel een simpele en duidelijke Engelse:

http://www.justadventure.com/Walkthroughs/Syberia/Syberia.shtm

Mijn advies: gebruik deze zo min mogelijk, en vraag eerst weer opnieuw aan iedereen alle vragen, dan komen de aanwijzingen bijna altijd vanzelf.
Ik vond het zelf ook een leuk spel.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Nanette

Je bent erg aardig :thumb: ;) :)
Maar wat bedoel je met het halletje achter je?
en trouwens.. in het spel zegge ze dat ik een key nodig heb ofzo voor daar bij die begraaf plaats voor in die hoed daar zit zo'n kruisje in en daar moet een key in ofzo weet jij waar ik die kan vinden?

(P.S.) Heb je msn?

Groetjes Randy
 
En ja ik heb alles aan Oscar vertelt.. en hij neemt het nog niet aan en ik heb ook de trein op gewonden en nu nog niet dus er is maar 1 ding denk ik wat nog niet gedaan is.. weet jij wat het is? :rolleyes:

Randy.
 

Bijlagen

  • 20.jpg
    20.jpg
    48,4 KB · Weergaven: 53
Heb je de walkthrough al bekeken; daar zal je, zelfs op jouw leeftijd, mbv een woordenboek toch wel uit kunnen komen? (Is meteen goed voor je Engels op school . . . )
;)

Ik kan van hieruit niet weten wat je wel of niet al gedaan hebt, maar ik denk dat je eerst in een kamertje achter de kerk GOED moet rondkijken en dan naar de klokkentoren om wat "voorwerpen" te krijgen. Daarna mét je sleutel naar de begraafplaats.
Als je beide muziekcilinders, de speeldoos en het mammoetje hebt moet je die plaatsen in het tussenhalletje in de trein.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ow maar ik ben bij de missie: The Cave :8-0:

weet jij waar ik dat mammoetje kan vinden?
 
Daar ben je nu naar op weg om te zoeken, dat mammoetje ligt in de grot, prima werk!
(Alleen nog even uitvogelen hoe je in die grot komt, natuurlijk . . .)
Maar doe me een lol en kijk zo nu en dan in die walkthrough als je niet verder kunt, want anders schiet het echt niet op. Je hebt nog héél veel puzzels op te lossen voor je het spel uit hebt!
 
Oke.. maar ik heb heel veel keer in die walktrough gekeken en ik snap er nog niks van ik kan redelijk engels maar er staan een beetje moeilijke woorden in :confused: die ik niet echt snap in die walktrough staa ook zo van volg Momo maar waar moet je hem volgen boven in die zolder heb ik met hem gepraat en alles maar.. weet jij niet waar die grot is?
 
Dan zal ik je voor de laatste keer nog een beetje op weg helpen, maar verder zul je toch echt een woordenboek moeten gaan gebruiken voor de moeilijke woorden.

Bij de lamp op zolder staat op de muur een mammoettekening, hou het papier dat Momo je heeft gegeven daarbij, geef de tekening aan Momo en dan volg je hem naar de grot.

Veel spelplezier!
 
En in welk stadje zal ik nou zijn? :p
In: The university city of Barrockstadt ;)
ik ben verder gekomen dankzij jou :) "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan