Syberia I

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anjolan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2004
Kan iemand mij verder helpen, ik ben in Barrockstadt, heb daar alle opdrachten gedaan en sta nu voor de muur. Er liggen 3 cilinders in de kast, de mammoet ligt weer op zijn plaats. Ik heb nog 2 flessen. Nu wil de trein niet dichter naar de muur toe en kan ik dus geen ticket halen. Ik heb het stuk waar de boot de trein trekt diverse keren en in verschillende volgorders gespeelt ,aar er gebeurt niks. Wie weet de oplossing???

Geplaatst door Anjolan
Kan iemand mij verder helpen, ik ben in Barrockstadt, heb daar alle opdrachten gedaan en sta nu voor de muur. Er liggen 3 cilinders in de kast, de mammoet ligt weer op zijn plaats. Ik heb nog 2 flessen. Nu wil de trein niet dichter naar de muur toe en kan ik dus geen ticket halen. Ik heb het stuk waar de boot de trein trekt diverse keren en in verschillende volgorders gespeelt ,aar er gebeurt niks. Wie weet de oplossing???

Bedankt! Blijkbaar heb ik alles goed gedaan, maar het spel gaat niet verder.
Turn the WHEEL and then pull the LEVER of the WINDING MACHINE on the left. DAN calls again
Go back to the TRAIN. Enter the CAR. Go to the SHELVES ROOM and put the MAMMOTH DOLL on the table shelf
Use the new MUSICAL CYLINDER with the PHONOGRAPH below the ANNA-HANS dolls
See the cut scene
Kate puts the MUSICAL CYLINDER in the SHELF
Go talk to OSCAR. Select MISSION

tot hier gaat het goed, maar hieronder kom ik dus niet.

Go out. Go right. Go to the BOOTH and talk to OSCAR
Go behind the BOOTH (to the left)
Go left and go into the STEEL DOOR of the GATE TOWER. Go up the STAIRS

Kun je de trein niet uit om eerst naar het loket en dan naar de wachttoren te gaan? Dan heb je mss toch nog iets vergeten/overgeslagen in B.stadt.
Opnieuw beginnen na je aankomst in B.stadt, evt. aan de hand van de walkthrough, en kijken of je dan wél verder kunt lijkt me het handigste.

P.S.
Een Nederlandstalige walkthrough kun je hier vinden.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door nanette
Kun je de trein niet uit om eerst naar het loket en dan naar de wachttoren te gaan? Dan heb je mss toch nog iets vergeten/overgeslagen in B.stadt.
Opnieuw beginnen na je aankomst in B.stadt, evt. aan de hand van de walkthrough, en kijken of je dan wél verder kunt lijkt me het handigste.

P.S.
Een Nederlandstalige walkthrough kun je hier vinden.

Hartstikke bedankt!! Het is dus de enige walkthrough die het over een handel heeft. En DIE had ik over het hoofd gezien. Ik kan weer verder! Echt bedankt, want ik vind het een vreselijk leuk spel en kan nu weer verder.

Graag gedaan; ik vond het ook een leuk spel en heb net Syberia 2, schijnt nóg leuker te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan