syberia werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

intro34

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Syberia is geinstalleerd maar wil niet starten. Ik heb de full version geinstalleerd, plek zat, als ik het spel wil starten vraagt windows 98 om de cd, maar die zit er al in!
Iemand een suggestie? Vast bedankt!

ehhh..

Beste muurhond,
Eerlijk gezegd niet, ik heb hem geleend van een vriendin, maar wilde niet haar origineel meenemen, ik zie haar maar heel weinig, en anders is zij hem zo een lange tijd kwijt...maakt dat wat uit dan?

Mocht et een kopie zijn, dan strandt je vraag hier. (-edit- ja dus)

Want wat is nu het geval: de originele cd heeft een kopieerbeveiliging, die niet wordt mee-gebrand als je een kopie hier van wilt maken. Dat is de reden dat Win98 alsnog zegt dat de cd erin moet.

Er is een manier om dit te omzeilen, maar i keep my mouth closed en dat zal iedereen hier doen.

Dus helaas....

Als je een kopie hebt, dan zal je een crack moeten gebruiken.
Helaas wij kunnen je daar niet mee helpen.
(zie regels)

Het is trouwens wel een erg mooi spel.
Ik heb hem al uitgespeeld, ga hem denk nog maar eens doen.:)

Het is wel degelijk mogelijk om een werkende kopie te branden van Syberia, zonder veel moeite (met het juiste programma). Hoe en met welk programma kan ik je niet zeggen, maar het ligt dus daar aan dat je kopie niet werkt.

toch bedankt

Toch bedankt dan maar, zal dan toch het origineel maar van haar lenen de volgende keer....
jammer maar helaas!
Hoe kan ik nu deze vraag status opgelost geven?

Re: toch bedankt

Geplaatst door intro34
Toch bedankt dan maar, zal dan toch het origineel maar van haar lenen de volgende keer....
jammer maar helaas!
Hoe kan ik nu deze vraag status opgelost geven?

Done that. :)

Rechts onderaan zie je:

Status van de vraag :
Vraag is opgelost
Vraag is niet opgelost

Voortaan 1x op Vraag is opgelost klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan