Sygate mededeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

windig

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Wat is win32.dll component? Ik krijg via sygate steeds de mededeling dat ik deze heb geblokkerd. Ik weet echt totaal niets van het technische gedeelte van mijn pc. de virusscanner geeft geen problemen weer. Wat betekent dit? (ben trouwens blij dat ik hier mijn vragen kwijt kan. Dank en groet Laurens

Wanneer krijg je die melding en heb je verder nog problemen met betrekking tot toegang tot internet?
Het lijkt mij dat je ooit iets geblokkeerd hebt met je firewall....

Dank voor je reactie Raymond. Ik had inderdaad problemen met internet en zat er een spion op mijn PC met de naam 'home search' en "sspMydoom.cih' De explorer kreeg ik niet meer open en kon 'home search' er niet meer afkrijgen en moest alles weer opnieuw installeren. De kernel w32 waar ik over praat doemde op en omdat ik weer bang was voor de gevolgen heb ik die dus via de firewall geblekkerd. Nu krijg ik steeds dus de melding dat deze geblokkerd is??? Maar verder draait alles weer opperbest! Ja, wat is die W32 dll nou??????????

Registreren bij Antispywareoffensief lukt niet en heb ik reeds een E-mail verzonden ivm dit probleem. Overige handelingen heb ik reeds gedaan maar wil nu de log dus doorsturen.

Wat gaat er mis bij de registratie op ASO dan?

Geplaatst door windig
Registreren bij Antispywareoffensief lukt niet en heb ik reeds een E-mail verzonden ivm dit probleem. Overige handelingen heb ik reeds gedaan maar wil nu de log dus doorsturen.

Onder welke naam heb jij dat gedaan. het registreren dan.

Na het invreten van HOMESEARCH op de startpagina van Internet explorer en seintjes van Sygate Firewall dat component 'Win32.dll has been blocked' heb ik de PC geschoond en alles weer opnieuw geinstallerd. Zelf denk ik dat Win32.dll gewoon een stuurapparaat is wat in windows zit en ook wel 'ping'genoemd wordt. Er zijn door mij 4 verschillende virusscanners doorheen gehaald Norton, AVG, Ad-Aware SE personal en een free scan van MacAfee zonder enige mededeling dus ik vraag me nu af wat is dieWin32.dll nou toch????

Ik heb zelf XP Pro en kan met de beste wil van de wereld geen win32.dll ontdekken op m'n computer.....

In mijn eerder gegeven link wordt toch wel duidelijk gesteld dat het een zgn. Browser Helper is, die van je computer moet worden verwijderd.

Je geeft zelf al aan dat je spyware op je computer had staan. Je hebt dan wel met Adaware gescand en opgeschoond, maar er bestaat spyware wat zo hardnekkig is dat zelfs Adaware het niet kan verwijderen.

Vandaar het al eerder gegeven advies om een log te plaatsen:)

We zijn dus benieuwd wat nou het probleem was bij de registratie op ASO.....

k heb ff op ASO gekeken en zag dat je inmiddels een logje hebt geplaatst. Daarin kon ik ook zien dat je ME hebt in plaats van XP. Over ME kan ik niets roepen, het kan best zijn dat win32.dll daarin thuishoort als een Windows-component......maar je hebt wel degelijk spyware op je computer (gehad) en dan is het laten checken van een Hijackthislog meestal geen overbodige luxe.

Ben dus benieuwd wat de log oplevert :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan