Sygate start niet op na afmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Allereerst nog de beste wensen voor 2005!

k gebruik de laatse versie van Sygate. Ben er zeer tevreden over, alles staat op stealth. Soms heb ik echter het volgende probleem: nadat ik me heb afgemeld (XP Pro SP2) en via het loginscherm mezelf of een andere account aanmeld, start Sygate niet op. Ik dacht eerst dat het alleen het icoontje in de systray was, wat niet te zien is, gechecked via Shieldsup, maar alles staat wagenswijd open, dus Sygate start dan niet op. Gekeken op het forum van Sygate. Hier heb ik ontdekt dat Sygate de fastuserwitching iig niet ondersteunt, maar over mijn probleem heb ik niets kunnen ontdekken, alhoewel het er wel zijdelings mee te maken heeft natuurlijk.

Nu dacht ik zo, om dit op te lossen: ik plaats bij elke account in het mapje 'opstarten' de volgende snelkoppeling:

c:\Program files\Sygate\SPF\smc.exe -startgui, dit is dus de koppeling die Sygate ook gebruikt vanuit z'n eigen settings.

Vraag is dus: heeft iemand hier ervaring mee en is mijn oplossing wel de juiste, of doe ik het via een omweg?

Laatst bewerkt:
kee, bedankt:thumb: Ben alleen nog steeds nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit hebben............

2 jaar later zelfde probleem.....

Hallo ikself,

Ik heb nu hetzelfde probleem als jij. Ik weet echter niet waar dit door jou bedoelde mapje staat. Kan je me dit uitleggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan