sygate werkt niet .

Status
Niet open voor verdere reacties.

taeser

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Hallo,

Pas harde schijf geformateerd. Wil nu sygate er terug opzetten.
Installatie verloopt zonder problemen. Computer opgestart en nu zou hij actief moeten zijn.
Echter pictogram in systeemvak lijkt "dood" te zijn. Als ik hierop klik om naar de instellingen te gaan komt de melding " in sygate agent firewall is een fout opgetreden en moet worden afgesloten " .
Heb hem al een paar keer verwijderd en opnieuw geínstalleerd maar steeds hetzelfde probleem.
Wat kan hier de oorzaak van zijn ?

groetjes leon

Kijk eens bij Start --> Uitvoeren --> typ services.msc --> OK --> en zoek nu bij de S de naam Sygate Personal Firewall ( Pro ) en kijk met rechtsklik --> Eigenschappen --> kijken of Opstarttype op Automatisch staat en je kan daar ook de service starten door linksonder op Starten te klikken.

Ja hoor hij doet het weer !!!

Bedankt Michael voor je snelle en goede oplossing.

gr leon

Hoi,

Helaas heeft het probleem zich weer voorgedaan.
Bij het opstarten van comp. gelijk die foutmelding weer. Bij services staat hij dan weer op uitgeschakeld . Als ik hem inschakel reageert het programma gewoon niet.

In taakbeheer is "dr.watson.exe" er zich ook mee gaan bemoeien en blijft het cpu gebruik op 100 % staan.
Het pictogram in systeemvak valt dan ook weg en bij services blijkt hij weer op uitgeschakeld te staan.
Hij heeft altijd goed gewerkt, maar ik vrees dat ik naar zonealarm moet.
Of heeft iemand nog een idee ?

gr leon

Zet hem op Opstarttype Automatisch ( rechtsklik op de service Sygate enz. en dan kiezen voor Eigenschappen ) en kijk bij start - uitvoeren - typ msconfig - ok - tabblad Opstarten - kijk of er daar een vinkje staat bij sygate.

En doe ook daarna gelijk het volgende, en start je pc daarna opnieuw op:

Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.
Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.

Hoi,

Het helpt niet. Wat ik ook probeer , ik krijg hem niet aan de praat.
Ben nu naar zonealarm gegaan , opzich ook wel een goeie.
Probleem dat ik hiermee heb is dat als ik de comp. uit de slaapstand haal deze niet meer het internet op kan. Moet dan de comp. opstarten. Maar goed.

gr leon

Jammer dat het niet geluk is.

Maar bij eigenschappen - opstarttype stond ie toch wel op Automatisch he?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan