Symantec AntiVirus 2004 automatisch updaten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter trix
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

trix

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Weet iemand of en hoe je deze virusscanner kan automatisch laten updaten, bijvoorbeeld elke week ofzo. Ik heb al zitten kijken maar ik kan die optie niet vinden.
Ik hoor het graag
Alvast bedankt voor het lezen van de vraag
groet trix

Dat hoef je niet in te stellen dat gaat vanzelf via Live Update;)

Hoi
Ik heb eigenlijk niet de indruk dat hij dat automatisch doet, als ik op LiveUpdate klik dan haalt hij altijd een aantal updates op, dat zou dan toch niet zo zijn als het automatisch gebeurd?
trix

Zo heb ik hem staan, kan helaas niet instellen 1 keer per week / dag / maand enzo, maar hij update wel regelmatig.

attachment.php

Bijlagen

• image1.jpg
    image1.jpg
    70,1 KB · Weergaven: 57
Geplaatst door trix
Hoi
Ik heb eigenlijk niet de indruk dat hij dat automatisch doet, als ik op LiveUpdate klik dan haalt hij altijd een aantal updates op, dat zou dan toch niet zo zijn als het automatisch gebeurd?
trix

Live Update haalt wel degelijk de updates binnen maar dan alleen de Virusdefenities.

Hoi
ik ga me nu ook afvragen of ik wel symantec 2004 heb die van jou ziet er heel anders uit zie bijlage

Bijlagen

• symantec.jpg
    symantec.jpg
    52,3 KB · Weergaven: 24
Dat is de corporate versie, die's veel beter ! :thumb:

Normaal zit in het menu "File" een optie om de updates automatisch te doen op een bepaald tijdstip. Toen ik er mee werkte wel iig :)

Hoi
bedankt voor jullie antwoorden en adviezen
Ik heb het nu gevonden, nu nog even kijken of het werkt
nogmaals bedankt
trix:thumb:

Nu weet ik niet hoe dat zit met de Corporate versie, maar je kunt wel zelf het proces op een door jouw gewenst tijdstip laten uitvoeren. Je moet dan nog wel op 'volgende' klikken, maar dat is dan ook het enige, je hoeft dus niet meer NAV op te starten om van daaruit Liveupdate te doen.

Start/uitvoeren-->> intikken: cmd ENTER

Kopieer en plak de volgende regel:

at 05:00 /INTERACTIVE /EVERY:M,T,W,Th,F,S,Su "C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\LUALL.EXE"
Druk op ENTER

Als je dit niet om 05.00 uur wilt, maar om bv 10.00 uur elke dag, dan verander je dus het tijdstip.:)

Geplaatst door BrEeZeR
Dat is de corporate versie, die's veel beter ! :thumb:

Normaal zit in het menu "File" een optie om de updates automatisch te doen op een bepaald tijdstip. Toen ik er mee werkte wel iig :)
Sorry, je antwoord niet gezien toen ik met het mijne bezig was.:confused:

Geplaatst door ikself
Sorry, je antwoord niet gezien toen ik met het mijne bezig was.:confused:

Maakt niet uit, beide antwoorden hadden in dit geval geholpen. Beter 2 antwoorden en 1 goede oplossing dan 1 antwoord en geen goede oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan