Symantec Antivirus Corporate Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

pete1800

Verenigingslid
Lid geworden
17 feb 2001
Symantec Antivirus Corporate Edition heb ik geïnstalleerd op mijn systeem i.v.m. een netwerkje. Nu is mijn vraag, kan deze versie verlopen ja of nee? Ik kan namelijk nergens een datum vinden tot hoe lang het product te gebruiken is.

Bij Norton Antivirus 2002 - 2003 word dit namelijk wel aangegeven d.m.v een datum.

Alvast bedankt voor het antwoord,

Groeten,

Pete1800

Als je nog updates kan ophalen is hij niet verlopen lijkt mij

Bedankt voor je reactie.

Ik kan nog wel updates halen, maar het gaat mij er om dat ik dalijk niet zit met een versie die verlopen is, terwijl ik dat niet heb zien aankomen.

Groeten,

Pete1800

Het is normaal zo dat wanneer je iets van norton installeerd dat je een update abonnement van een jaar hebt (laatst een nav cd bij een laptop maar 3 maanden)
Met de versie bedoelen ze meer 2002 of 2003 waarbij de nieuwste natuurlijk beter is maar het gaat om de virus definitions

Laatst bewerkt:
Geplaatst door xanax
Met de versie bedoelen ze meer 2002 of 2003 waarbij de nieuwste natuurlijk beter is maar het gaat om de virusdefinities (updates) dat hij ook de nieuwste virussen pakt

Deze vlieger gaat dit niet op, aangezien Norton Antivirus 2002 en 2003 gebruik maken van dezelfe virusdefinitions.

Dat bedoelde ik dus.

Geplaatst door xanax
Met de versie bedoelen ze meer 2002 of 2003 waarbij de nieuwste natuurlijk beter is maar het gaat om de virusdefinities (updates) dat hij ook de nieuwste virussen pakt

Laatst bewerkt:
pete1800,

Als je vragen hebt over NAVCE dan kun je dit nummer bellen:
071-4083956

Ze vragen dan wel naar jouw registratie nummer.

Geplaatst door saldos
pete1800,

Als je vragen hebt over NAVCE dan kun je dit nummer bellen:
071-4083956

Ze vragen dan wel naar jouw registratie nummer.

Oke, bedankt.

Maar mocht iemand zo het antwoord weten, dan houd ik me aanbevolen.

Groeten,

Pete1800

pete1800,

Ik denk niet dat NAVCE met een abonnementen werkt, maar met een license. Dus je betaald voor een bepaalde periode aan Symantecen dan mag je NAVCE zolang gebruiken voor zoveel computers.
Tenzij je een trial versie hebt. Als je een trial versie hebt van NAVCE, dan geld deze voor 30 dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan