symantec antivirus, firewall. clean sweep

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Ik heb grote problemen de Symatc help desk te benaderen en wil graag weten of hier meer mensen meer worstelen.

Ik kreeg tijdens een Live uopdate de volgende melding:
LU1845: Deze update is afgebroken tijdens het verwerkingsproces voor de installatie.

Ik heb hierna getrachte Symantec te benaderen voor dit probleem, zie volgende monoloog:
Ik ben nu de draadhelemaal kwijt. Auto update staat ingeschakeld maar doet NOOIT iets Ik heb toegang op m'n draadloze adapter voor de symantec site op "toestaan" staan.
Ik word overingens ook behoorlijk "ziek" van al de infomatie die eerst ingevuld moet worden vordat je een uberhaupt iets kan vertellen!! Weet ik veel welke versie ik heb, ik betaal en wil antwoord!!!
Van de vorige vraag; moet ik nu overgaan op Redbull of blijf ik bij Symantec, en waaroom dan? ontbreekt ieder spoor.
Symantec, je bent misschien wel erg goed maar voor consumenten zoals ik een GROOT drama!
wordt eens wat klant vriendelijker!
theo

>> formulier wordt niet geaccepteeerd omdat;
Foutmelding -- Dit is de beschrijving van uw probleem in een regel.
nou ik heb echt wel wat staan daar

bedoelen ze nu 1 of un regel? er staat toch echt wat in hoor!!! Dat bedoel ik nou, ziek wordt ik hiervan!
ik probeer het met "foutmelding LU1845 nog eens".

blijkt dus dat je Subject ook moet invullen, waarmee in godsnaam?? LU1845??

ik word er nog "zieker" van.

Dit progje is niet meer voor "gewone consumenten" als mij.
ik denk dat ik de Windows patches maar weer als virusscanner ga hanteren. Doei Symantec!

dacht je dat ik er was?
nee hoor. Opnieuw beginnen!!!
Het is jammer dat ze m'n buurman niet zijn!!!

en weer lukt het niet, ik moet product invullen! Heb ik nu 4x gedaan en kies nu maar eens voor "andere".

en denk je dat het lukt?? Nee hoor, ik moet de versie van "andere" ook opgeven!

weer niet!! Maar de aanhouder wint! dit keer willen ze het besturingssysteem weten (al 8x ingevuld) maar ja.

Begin ik gek te worden?
Nu moet ik product voor de 9de keer invullen.
het wordt spannend! Krijg ik deze mail nog wel weg na 1:10 UUR worstelen??

Lukt weer niet, typisch SYMANTEC, dus maar een "fake" gekozen.

Ik geef het op, plaats deze vraag nu maar eens op HELPMIJ forum.

nog meer gedupeerde aanwezig??
theo

cc; consumenten man

Op het moment dat je norton aan het bij werken was deed internet het toen wel, lu 1445 is een verbindings fout, dat wil zeggen dat norton geen verbindig kan maken.

symatec

Geplaatst door humpe
Op het moment dat je norton aan het bij werken was deed internet het toen wel, lu 1445 is een verbindings fout, dat wil zeggen dat norton geen verbindig kan maken.

Ja ik zat gewoon op het net.
groeten,
theo

Als je de tips hebt uitgevoerd zoals beschreven op de site en het heeft niet geholpen dat weet ik het zo gauw even niet. Mogelijk iemand anders.

symatec

Ik zit er nog steeds mee.
Wie weet hoe ik kontakt met Symantec kan maken?

groeten,
theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan