Symantec antivirus probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2009
Hallo,

Ik weet niet of dit op de juiste plaats staat maar ik wil het toch even vragen.
Ik had eerst Symantec AntiVirus geinstalleerd op dit systeem maar wilde het later verwijderen omdat er iets niet goed mee was. Het deinstalleren werkte niet correct, dus ging ik maar wat handmatig weghalen. Uiteindelijk de ''norton removal tool'' uitgevoerd, maar dit loste NIET mijn probleem op.

Telkens wanneer ik iets verwijder of (soms) rechtermuisnop druk, dan krijg ik een installer van Symantec AntiVirus.. waarna ik vervolgens annuleren moet drukken, maar deze komt dan gewoon weer terug. Dit is erg storend en ik heb geen enkel idee hoe ik dit op kan lossen.

Als jullie me kunnen helpen, ik ben je zeer dankbaar.

groetjes,

Kevin

Laatst bewerkt:
ik zou het niet weten maar ik hoop dat systeemherstel een oplossing is

ga naar
- start
- uitvoeren
- type "regedit"
- Ctrl + F
- zoek nu alles op van Symantec of Norton en verwijder de items. F3 voor het volgende zoekresultaat.

een andere optie is de installer opzoeken, maar je weet natuurlijk niet wat de bestandsnaam is...

Dank voor de snelle reactie, systeemherstel is helaas geen optie omdat er geen herstelpunten meer van zijn. Deze heeft vista automatisch al weer weg gehaald zie ik en alleen de recente gehouden...

@scorpion: dat heb ik al geprobeerd en heel wat verwijderd. maar het probleem was daardoor niet opgelost. maar ik durf dat niet nog eens aan. Toen ik de computer herstartte kon hij niet starten en moest hij herstellen. En ik weet heel zeker dat ik alleen sleutels heb verwijderd waarin Symantec vermeldt werd... helaas

Laatst bewerkt:
Dank voor de snelle reactie, systeemherstel is helaas geen optie omdat er geen herstelpunten meer van zijn. Deze heeft vista automatisch al weer weg gehaald zie ik en alleen de recente gehouden...

ik zou willen dat vista ook een soort apple tijdmachine had...

zucht

Opnieuw installeren, hierna de Norton removal tool gebruiken :thumb:

hoi,

ook al geprobeerd, een tijdje geleden, maar dan krijg ik tijdens het installeren een error.. grr... het is eigenlijk schandalig hoeveel moeite je moet doen voor een degelijke deinstallatie van norton producten...

Maar sinds dat "tijdje geleden" heb je vast nog van alles geprobeerd toch?

Mijn ervaring met problemen bij de deinstallatie van Norton (Antivirus, NIS en Ghost) gedurende de afgelopen jaren, is dat na wat opschoonwerk, de Removal Tool toch daarna de oplossing bood. Vele verschillende foutmeldingen bij deinstallatie hiermee weg gekregen.

Dus kijk even wat bijv. RoyDuin zei; "Opnieuw installeren, hierna de Norton removal tool gebruiken". Klinkt mij niet gek.

En je heb wel al je register opgeschoond met bijv. CCleaner?

Wat was er trouwens niet goed na de eerste installatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan