Symantec e-mailproxyserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
In toenemende mate krijg ik van Norton 2003 de volgende melding in Outlook:

Symantec E-mailproxy heeft het volgende e-mailbericht verwijderd:

Van:
Aan:
Onderwerp:

Het vervelende is, dat ik dus helemaal niet weet van wie de email kwam of waarover het ging.

Na 3 van zulke meldingen in twee uur tijd ben ik een email aan mezelf gaan sturen en die kwam in de map Verzonden terecht, maar kwam niet binnen. Na een reboot lukte dat wel weer.

Welke instelling staat bij mij verkeerd?

ik denk bij extra optie,s beveiligen. en dan vinkje weg bij opslaan openen bijlage die mogelijk een virus bevatten! succes

Mijn vraag is mogelijk in de verkeerde groep gezet, want ik gebruik Norton 2003 in combinatie met XP.

Mogelijk is de beantwoording van Seeburg100 dan ookk gericht op een ouder programma dan 2003, want ik kan de door hem genoemde optie niet vinden.

In OE is die instelling mogelijk, maar ik gebruik Outlook.

Ik heb het idee, moderator, dat er nauwelijks respons komt omdat dit bericht in de verkeerde groep staat. Ik had 'm gepost in Internet/Beveiliging en daar hoort die ook in thuis. Het is geen Windows-probleem, maar een probleem, wat met Norton te maken heeft en dus beveiliging. Graag dus nog even overwegen om deze vraag weer te plaatsen in de juiste rubriek.

Ziet er goed uit, maar de URL werkt niet.:(

Mijn fout. URL is nu aangepast.

Deze link verwijst inderdaad naar de nagenoeg zelfde foutmelding. Dan staat er, dat je een patch moet downloaden via Live Update. Ik heb die update wel gedaan (en mag dus veronderstellen, dat het probbleem is opgelost), maar dan begrijp ik één ding niet: zo'n update wordt toch minimaal één keer per week automatisch gedaan?

Maar weet je ook zeker dat die Live-update het altijd gedaan heeft.

Tja, zeker weten? De instellingen staan correct en ik zie regelmatig de mededeling, dat de virusdefinities zijn bijgewerkt. Of dat dan ook voor de update geldt? Ik weet niet hoe ik kan checken of dit ooit gewerkt heeft.

Laten we eerst maar eens kijken of je probleem opgelost is. Want dat is nog niet zeker toch?

Nee, dat is nog niet zeker en het vervelende is, dat het een onregelmatig voorkomend probleem is. Ik ga het een maand aanzien en ik houd deze vraag dus nog even als zijnde niet opgelost. Maar je hebt me zeker op het juiste spoor gezet.

Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan