Symantec NIS2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

ConTra

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Hoi

Ik heb een klein probleempje, Norton Anti Virus 2004 blijft mijn uitgaande mail scannen ondanks dat ik deze heb uitgeschakelt in de configuratie van Norton...
Is hier een oplossing voor ?
Ik heb al van alles geprobeert o.a het opnieuw instaleren van NIS (na verwijdering norton uit register)enz enz)

alvast dank

mag ik alleen beetje comentaar maar helaas geen oplossing:
dezelfde probleem heb ik ook, een hele tijd gaat goed (geen scan van uitgaande email) en dan ineens zonder dat ik zelf iets veranderd heb gaat ie uitgaande email scannen. Als ik dan in config van NIS kijk zie ik vinkje bij scannen van deze emails, die vinkje haal ik weg en dan gaat weer weken goed en zo weer...
ik heb nog geen oplossing,

nu ziet ik te denken.... wordt dat automatisch niet aangepast met een of andere update file ¿¿¿

ConTra en DN,
Dat is waarschijnlijk niet jullie uitgaande email scan, maar de Parental control die jullie aan hebben staan.
Die scand namelijk de niewsgroepen en email ook.

Maar ook privacy control scant ook op het feit of je bijvoorbeeld credit card details, bankgegevens etc aan het versturen bent.

Dus als je dat niet wil, dan zul je dat in de parental contol en privacy conrol moeten confugureren dat je niet wil dat de uitgaande email gescand word.

Laatst bewerkt:
bedankt

bedankt voor de tips..

heb inmiddewls NIS 2005 geinstaleerd en die doet precies het zelfde zal er wel mee moeten leren leven

Saldos

Saldos

Ik geloof inderdaad dat dit de oplossing is voor het probleem
Bedankt...

Overigens het werkt zo ook bij NIS 2005

groetjes Tjeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan