Symantec/Norton

• Onderwerp starter Onderwerp starter NiHaL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NiHaL

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Hallo,

toen ik mijn pc kocht zat daar Symantec en Norton op.... nu zijn ze beiden verlopen...

Ik weet nie eens wat Symantec inhoud?????Heb begrepen dat ze beiden dienen als antivirus....dan snap ik niet dat beiden erop staan??? Kan ik Symantec gewoon verwijderen?????en Norton verlengen??? Of moet ik het anders aanpakken????

Graag jullie advies!!

Mijn advies. Gooi het eraf. Er zijn speciale programma's voor op hun site of je moet het via programma's verwijderen.

Symantic is de verzamelnaam volgens mij of groepsnaam voor Norton, norton is virusscanner geloof ik. Iets in de richting.
Symantic en Norton hoort dus eigelijk bij elkaar, en LiveUpdate ook.

Wat je er verder weer op kan zetten is bijvoorbeeld gratis AVG of tegen betaling NOD32 wat ik zeer fijn vind.

Laatst bewerkt:
Ok toppie!!!! Ik gooi het er gelijk van af.....

maar Norton niet verlengen dus??????

Ik kan beter dus of AVG of NOD32 nemen?? Wat is het verschil tussen die 2 en Norton dan?

Er zit weinig verschil in virusscanners qua innerlijk. Uiterlijk is het grootste verschil. Maar dit is mijn mening ik wil dus geen oorlog met iemand anders.

Verschillen kun je bijvoorbeeld wel opnoemen, norton heeft allemaal extra snufjes en bijvoorbeeld avg en nod32 weinig/geen.

Je moet er van houden, om Norton er op te laten staan. Ikzelf vind het troep.

ok thnx voor je mening;)

ik ga ff op internet die andere 2 opzoeken voor meer info...buiten Norton ken ik eigenlijk verder niets....

oo...ik kan Symantec nie eens verwijderen want ik krijg de melding dat Norton internet security en Norton antivirus dit nodig hebben..?

Hoe kan ik alles van mn pc af gooien????? Want ik ben de meldingen van Symantec echt zat...

Nu wel;)

Thnx:thumb:

Heeft een van jullie ook de site waar ik AVG kan downloaden??Dan ben ik helemaal gelukkig!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan