symantec site

• Onderwerp starter Onderwerp starter kate
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kate

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Hallo,

Ik kreeg de fout LU1814 bij het installeren van Norton Antivirus. Ik ging dus naar de Symantec site om het probleem proberen op te lossen, doch geraak blijkbaar niet meer op deze site.

Kan iemand mijn helpen, aub?

Greetzzzz

Kijk eerst even of een firewall dit niet blokkeert (als je die hebt).

Kijk daarna even in je Hosts file.
In Windows XP: C>windows>system32>drivers>etc.
Bij een andere windows-versie even zoeken naar Hosts
Hosts file even openen en kijken of de site van symantec erbij staat.
Als je het niet zeker weet en de lijst is niet te lang kan je hem even in een bericht plakken.
Als symantec in de lijst staat, is de kans groot dat je een virus te pakken hebt.

Dan even een on-line scan doen of met je eigen virus-scanner.
*Housecall*

Bedankt voor je reactie!

Ik heb gedaan wat je me adviseert. Firewall : geen probleem, bij Hosts staat inderdaad Symantec bij. Ik heb dus waarschijnlijk een virus te pakken. Ik heb dan Housecall uitgevoerd en er waren inderdaad heel wat fouten!! Ik heb dan de fouten laten verwijderen die het programma wou verwijderen (zonder registratie). Toch
is het probleem nog niet opgelost.... Het lijkt mij dat ik me zal moeten registreren bij één of andere virusscan om de virus(sen) te verwijderen? Kost mij dit altijd geld?

Het virus waar het om gaat is dus nog niet weg.

Ik weet niet of het geld kost?
Heb je misschien een idee om welk virus het gaat?

Download even de stinger van McAfee: http://vil.nai.com/vil/stinger/

Downloaden en even een scan in *veilige modus*.

Vertel ook iets meer over wat je merkt van het virus.
Werken bepaalde programma's niet meer of zijn er andere problemen?
Zijn er meer site's die je niet kan bereiken?

Heb je een antivirus programma op je computer?

Hartelijk bedankt voor jullie hulp, maar ik heb gewoon Symantec er af gegooid! Doe het voorlopig met Panda (gratis testperiode)? Tot hiertoe weinig of geen problemen. Via Telenet wordt ik ook min of meer beschermd nu.
Alle raad aangaande een goede virusscanner (en uiteraard virus-verwijderaar) voor een eerlijke prijs, is welkom!

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan