Symantec, uitgaande e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aaxklonp

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Hey,

Als ik vanuit Outlook Express een mail stuur wordt dat uitgaande bericht altijd eerst gescand door "Symantec E-mail proxy" voordat hij echt verzonden wordt. Bij te grote bijlagen (een foto etc) krijg ik altijd de volgende melding:

"Symantec E-mail proxy symantec. Uw emailbericht naar .....met het onderwerp .... is niet verzonden, omdat de verbinding met emailserver werd onderbroken. Open uw e-mail programma en verzend het bericht opnieuw vanuit de map verzonden berichten."

Ik heb internet van Planet (standaardpakket). Weet iemand waar ik voor de instellingen van Symantec E-mail Proxy moet zijn? Ook heb ik Norton Antivirus, maar als ik die uitzet scant symantec nog steeds uitgaande e-mail.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt!
Aaxklonp

Het scannen van uitgaande email is normaal. Ik denk eerder dat de foto's gewoon te groot zijn, wsl zit de emailserver met een limiet van 5 MB ofzo, probeer die limiet te achterhalen en eronder te blijven.

Hoi,

Ik gebruik norton om meerdere redenen allang niet meer, maar dit probleem komt me bekend voor. In het verleden schakelde ik de scan voor uitgaande mail om die reden altijd uit, zowel bij mijzelf als bij anderen, wanneer dit voorkwam; er was toen weinig anders aan te doen. De tijd die Norton nodig heeft overstijgt die, waarin een time-out plaatsvindt in de verbinding met de mailserver.

Das inderdaad het probleem, die timeouts. Ik heb getest en hij heeft al een time-out waardoor hij de scan niet kan afmaken bij 3,5 Mb...

Ik mail de helpdesk van Planet wel even! Bedankt!

mvg,
Aaxklonp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan