symbolen bij kaart lezer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwajong67

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
hallo

ik heb van iemand een gecrashte medion pc gekregen
hier stond windows xp op en bij de kaartlezer stonden onder deze computer symbolen zoals sd enz
ik heb er nu windows 7 opgezet maar ik wil onder deze computer weer graag de betreffende symbolen bij de kaartlezer zien maar hoe krijg ik het voor elkaar?

Dat hoort zo in Windows 7. Windows 7 verbergt stations zonder media (behalve de ODD en FDD). Wanneer je bijvoorbeeld een SD-kaart in de kaartlezer zou stoppen, zal deze wel zichtbaar worden.

Ik kan je zo niet vertellen hoe je ervoor zorgt dat deze stations altijd zichtbaar zijn, zelfs wanneer er geen media in zit.

Ik neem aan dat die bij de originele driver installatie geleverd werden. Je kunt handmatig iconen toewijzen door rclick te gebruiken op de drive naam

@wampier

Ik heb zelf ook een kaartlezer in m'n laptop met Windows 8.1. Ook hier is het station, wanneer er geen media aanwezig is, niet zichtbaar. Ik heb al tussen de map-opties gezocht, maar nog niets kunnen vinden.

ik heb de computer gekregen van iemand die was de originele schijven kwijt dus meegeleverde drivers heb ik niet er stond xp multimedia center op
ik weet ook niet het type medion pc staat er niet op met een sticker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan