symbolen in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

plato35

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
41
Kan iemand mij vertellen hoe ik weer symbolen kan invoegen?
Ik heb onlangs op mijn nieuwe computer word XP geinstalleer, maar nu kan ik niet meer symbolen invoegen.
Hoe kan ik symboleninvoegen weer inschakelen?
 
Bedoel je dat Invoegen -> Symbool niet werkt?
 
Wat gebeurt er dan precies? Krijg je wel het schermpje te zien met de symbolen en tekensets waaruit je kunt kiezen?
Wat gaat er nu precies mis? (Dat "het niet werkt" zegt zo weinig...)
 
als ik invoegen...symbolen... aanklik gaat ie de fout in (loopt ie vast)!
 
fout opgetreden, programma wordt afgesloten...

Tja, probeer het eens via Help -> Analyse en herstel. En kijk of er updates voor je Office zijn. Heb je SP1 en SP2 voor Office XP geïnstalleerd?
(Voordat ik SP2 had liep Office XP bij mij ook soms vast.)
 
heb ge-analiseerd en had als Sp-2, maar helaas het mag niet baten...:(
 
Via "Beeld", "Werkbalken", "Aanpassen", tabje "Opdrachten", categorie "Invoegen" zoek je naar het icoontje voor Symbool (=een blauwe Omega). Vervolgens sleep je dit icoontje naar het menu "Invoegen". Als je de symbool-functie vaak gebruikt zou je het icoontje ook elders in één van de werkbalken kunnen zetten. Dat hoeft niet persé in het rolmenu waar hij eerst in stond. http://forums.breekpunt.nl/forums/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=5769 en ook hier nog een tip http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=148561&highlight=symbool Mogelijk heb je er wat aan?
 
Hoi Marc, :D

Ik neem aan, dat de oplossing van Gezina soelaas zal bieden. In 9 van de 10 keer kun je het zo herstellen.

Als dit niet werkt, is Analyse en Herstel of Office herstellen met de cd ook een optie.

Het is overigens simpeler om alleen Word te repareren. Je kunt als eerste proberen Normal.dot op te zoeken (afhankelijk van de versie te vinden in: C:\Documents and Settings\"Jou user naam"\Application Data\Microsoft\Sjablonen)

Deze kun je dan deleten, en Word zal een verse aanmaken bij een herstart. (deze kan namelijk corrupt raken als ieder ander sjabloon)

Als geen van bovenstaande soelaas bied, Dan moet je eerst de volgende directory's leegmaken: Voor de exacte locatie moet je even in Word bij extra/opties/bestandlocaties kijken.
Bij problemen volgende mappen leeg maken:
Gebruikerssjablonen. (even je eigen sjablonen verplaatsen)
Autoherstelbestanden.
Opstarten.(pad staat hier boven)

Let op om deze bestanden te vinden moet je in de mapopties van de verkenner verborgen mappen aanzetten en het vinkje weghalen bij extensies verbergen voor bekende bestandstypen!

Indien, dit alles niet werkt, zal het noodzakelijk zijn de datasleutel van Word te verversen! Maar probeer dit eerst maar eens.

Succes! :thumb:
P.s, laat ff weten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan