symbolen/leestekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Domburg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
beste mensen,
ik heb een probleem met het toetsenbord. Als ik leestekens/symbolen wil gebruiken, (@#$%%^^^&&*<>>?) dan krijg ik steeds een ander op het scherm als ik ingetoets heb. Ik los dat tijdelijk op met shift en ctrl maar weet iemand hoe ik dit blijvend oplos want het is heel vervelend.
ik werk in Vista (en ben niet zo heel handig.....:confused:)
groetjes Anja

Je hebt de verkeerde toetsenbord indeling ingesteld. Stel deze in op "US - United States". Waarschijnlijk staat deze bij jou ingesteld op Belgisch of Nederlands

dank

hoi Roger,
dank je wel!!!
hij doet het, fijn hoor!
hoe hij ooit in die andere "taal" is geschoten is mij een raadsel, maar het is nu iig opgelost.

ik zal het onderwerp afmelden,
groet, Anja

Als je tegelijk de ctrl en shift knop indrukt gebeurd dit (iig bij de linkerknoppen), grote kans dat dat daardoor is gebeurd ;).

Beter is het om een niet werkende toetsenbord-instellingen te verwijderen, en de goede over te houden. Zo heb je in de toekomst geen last meer van veranderde tekens.

In dit topic wordt er een uitleg gegeven hoe je dat moet doen.

Succes :thumb:

Edit: Ik zie dat je Windows Vista hebt, de instellingen in dat topic zijn bedoeld voor Windows XP. Dit is geen probleem aangezien de meeste opties overeen komen in Windows Vista, alleen om hetzelfde scherm te krijgen als figuur 2 ga je naar Configuratiescherm >> Landinstellingen >> Toetsenborden en talen >> Toetsenborden wijzigen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan