symbool Nokia Lumia 800

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Ik zie op mijn Nokia een symbool staan waarvan ik niet precies weet wat deze betekend of hoe ik deze weg kan krijgen.
De afbeelding is wat onduidelijk, maar het gaat om een envelopje waarvan de onderkant een soort golfje is. Ik heb het in Photoshop even duidelijker geprobeerd te maken.
Ik vermoed dat het een niet verzonden bericht is (sms?), maar ik kan nergens "Niet Verzonden Items" vinden om de telefoon.
Wie weet hoe ik daar achter kan komen?
lumia800-3.jpg

Bijlagen

• lumia800-2.jpg
    lumia800-2.jpg
    62,6 KB · Weergaven: 64
Volgens mij is dat symbool van Hotmail !!

Edit: Ja, is zeker van Hotmail !!!!

Laatst bewerkt:
Ha! Je had helemaal gelijk!!! Dankjewel :)

Mazzeltje want ik heb pas geleden Hotmail op mijn HTC gezet vandaar dat ik het icoontje herkende ;-)

Hoe bevalt de Lumia by the way?

Het was wel ff wennen om over te stappen van een Nokia 3109 classic naar de Lumia 800!
Hij bevalt goed, alleen de accuduur valt me tegen.
Ik stam nog uit de tijd dat accu's makkelijk een week meegingen, nu moet de telefoon elke dag aan de lader.

Maar ik ben er wel blij mee!

Ach ja, dat is gewoon HET probleem met de huidige smartphones want ook mijn HTC Desire XE en de Samsung Galaxy S2 van mijn vrouw moeten iedere dag aan de lader......

Even kijken of je de mogelijkheid hebt om Bluetooth en WiFi makkelijk uit te schakelen. Dit zijn over het algemeen de stroomvreters.

Als ik deze en ook de GPS op mijn HTC HD2 uitzet (staat Android op), dan scheelt me dat al gauw een dag.

Ik heb bluetooth al uit staan, maar wifi moet aan blijven. Op deze manier kan ik gebruik maken van de eigenschappen waar een smartphone voor gemaakt is (e-mail, whatsapp enz.).
Ook heb ik al de laatste update gedraaid wat de batterijduur zou moeten verlengen.
Verder draaien er geen apps op de achtergrond.

Maar ach, ik ben er nu al aan gewend dat ik de lader overal mee naar toe neem :)

E-mail en Whatsapp en andere applicaties die Internet nodig hebben, gaan normaliter niet over WiFi, maar over GPRS. Dus je telefoon verbinding.

Heb ik idd geen WiFi voor nodig en kan natuurlijk gewoon met de mobiele internet verbinding van de foon.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan