syncfusion

Status
Niet open voor verdere reacties.

KimBE

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2015
hallo,

In wil een vb.net app maken in VS2022 met een ribbon control en heb hiervoor suncfusion geïnstalleerd maar deze werkt niet naar behoren.
"changes made at design time do not get properly serialized in the Designer.cs file" blijkbaar een gekend probleem bij syncfusion.
Weet er iemand een goed en eenvoudig alternatief voor een ribbon control ?

"changes made at design time do not get properly serialized in the Designer.cs file"
Geen idee :p maar als ik de melding in Copilot kopieer dan krijg ik dit

1. Controleren op updates: zorg dat uw Visual Studio en .NET SDK up-to-date zijn. Soms kunnen updates serialisatieproblemen oplossen.

2. Handmatige serialisatie: als automatische serialisatie niet werkt, moet u mogelijk handmatig de benodigde code toevoegen aan het Designer.cs-bestand (link onderaan).

3. Serialisatie van custom controls: als u met custom controls werkt, moet u ervoor zorgen dat de serialisatie logic van uw custom control correct is geïmplementeerd. Mogelijk moet u de class CodeDomSerializer overschrijven (link onderaan).

4. Het project opnieuw bouwen: soms kan het eenvoudigweg opnieuw bouwen van het project helpen om de bestanden te vernieuwen en de wijzigingen correct te serialiseren.

5. Controleren op fouten: zoek naar fouten of waarschuwingen in het Output venster of het Error List venster in Visual Studio die aanwijzingen kunnen geven over waarom de serialisatie mislukt.

** GitHub. Mogelijke oplossingen.

Is een gekend probleem volgens syncfusion en nog geen oplossing

Het probleem is dat de "ribbon" lange tijd onder patent was en er niet veel custom controls voor waren. Ik weet dat het kan met Qt, maar heb ik ook al lang niet meer gebruikt. overigens is @bron antwoord wel relevant (item 3). je kan het probleem zelf oplossen, maar dan moet je mogelijk wel heel diep in de stof duiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan