Synchen draadloze HP muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyB

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2012
Berichten
12
Van de een op de andere dag doet mijn draadloze HP muis, model FHA-3510 het niet meer.

Apparaatbeheer herkent de dongle nog, dus deze (en dus de USB-poort) werkt nog prima.
Nu heb ik zojuist de HP Mouse Suite software geinstalleerd, die de muis bij 'connected device' weergeeft, dus de muis zelf doet het ook nog prima.
Het scrollwieltje van de muis knippert blauw, en stopt met knipperen na het voor enige seconden met rust gelaten te hebben.
De muis doet het ook niet op andere pcs/laptops.

Het probleem naar mijn weten zit hem dus in de synchronisatie.
Nu heb ik via de software geprobeerd, de muis te pairen met de dongle: muis uit en dongle eruit, dongle erin, klik op ok, klik op top button, muis aan, houd top button nog 3 seconden in.
Na ongeveer 20 keer, waarvan minstens 3 keer een kwartier gewacht te hebben, heb ik dit ook maar opgegeven.

Iemand enig idee wat ik hier nu mee moet?
Gelukkig heb ik nog een reservemuis, om voorlopig te gebruiken. :)
 
Zitten daar misschien batterijen in, die nu op zijn? Het is maar zo een idee...
 
Nee, na 3 volle batterijen en hetzelfde proces gevolgd te hebben werkt het nog steeds niet. Ook heeft de muis niet iets van een reset button. Verder heb ik ook het stuurprogramma al een paar keer gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd, allemaal tevergeefs.
 
Is net een paar maanden oud, zou wat zijn als die nu al kapot is. Bovendien wordt alles nog herkend en werkt dat allemaal nog, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Had hiervoor ook nog wat gegoogled maar kwam in plaats van een oplossing alleen maar meer ellende tegen.
 
Hallo

"Had hiervoor ook nog wat gegoogled maar kwam in plaats van een oplossing alleen maar meer ellende tegen"

"Is net een paar maanden oud, zou wat zijn als die nu al kapot is"

Gelukkig bestaat er zoiets als garantie .... deze claimen.

Peter
 
Garantie geclaimed, geld teruggekregen en een nieuwe muis opgehaald :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan