• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Synchoniseren werkbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcdummy

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2011
Hoi helpers,

Is het mogelijk om een werkblad te synchroniseren naar een ander werkblad? Ik wil graag een namenlijst van medewerkers gelijk houden op zowel het basisblad als hun rooster.

Dus als ik op het basisblad een medewerker toevoeg of verwijder, dit ook gebeurt op het blad van hun werkrooster.

Groeten, pcdummy

Bijlagen

In moduleblad 'Rooster'.
Code:
Private Sub Worksheet_Activate()
 Dim x As Variant
  x = Array("Basis", "Rooster")
    Sheets(x).FillAcrossSheets _
    Worksheets("Basis").Cells
  Application.Goto [A1]
End Sub

Even off toppic
@Harry

Gefeliciteerd met je bericht nr 3000
Op naar de 4000

Even off toppic
@Harry

Gefeliciteerd met je bericht nr 3000
Op naar de 4000

Dank je @Willem :thumb:, de weg naar Giga-senior was lang vanaf #2000, maar inmiddels dus al weer 500# erbij.
Ik was van plan gewoon door te gaan zolang de variëteit in aanbod zich voor doet, en ik er plezier in beleef. :D

Moderator, ff sorry voor de 'misbruik'...

Harry, 2 jaar later ben je begonnen en toch al zo veel verder? Ik doe duidelijk iets verkeerd... :D
Proficiat met je mijlpaal!

Groet, Leo

Moderator, ff sorry voor de 'misbruik'...

Harry, 2 jaar later ben je begonnen en toch al zo veel verder? Ik doe duidelijk iets verkeerd... :D
Proficiat met je mijlpaal!

Groet, Leo
Ook sorry moderator voor mij om de vragen van vaste medehelpers te beantwoorden
(het moet natuurlijk ook een beetje een sociaal gebeuren blijven). :)

Leo, het is maar net hoeveel vrije tijd je er in wil steken (lees; van je vrouw en kinderen krijgt).
Dank voor je bericht. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan