PSVSupporter
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 aug 2009
- Ik heb een Nokia 61e met daarop de Outlook for Exchange applicatie (v3.0)
- De mailserver op m'n werk draait Exchange 2003
- Synchronisatie op Contactpersonen, Taken en Agenda geactiveerd
Dit heeft altijd prima gewerkt, echter sinds een week of 4 werkt de synchronisatie nog maar 1 kant op. Alles wat ik op mijn telefoon doe wordt wel naar Exchange gesynchroniseerd (en dus ook zichtbaar in b.v. Outlook of de webmail). Maar wat ik ook doe aan de Exchange/Outlook kant, dit komt nooit over in mijn telefoon.
De IT afdeling op m'n werk is er errug druk mee (lees: die weten geen oplossing), maar ik als gebruiker zit wel met de gevolgen ervan.
Wat ik inmiddels al wel heb geprobeerd:
- tig x dingen aanmaken/verwijderen in outlook
- tig x dingen aanmaken/verwijderen in mijn telefoon
- profiel diverse keren opnieuw volledig gesynchroniseerd
- software opnieuw op mijn telefoon gezet
- toestel totaal terug naar fabrieksinstellingen
- compleet nieuw toestel (e71) geprobeerd, nieuwe installatie, profiel aanmaken etc.
Hoe ik het probeer: naar Exchange lukt wel, maar andersom krijg ik helemaal niets.
Heeft iemand een idee of dit kan komen door een recente update/hotfix/service pack? Heeft iemand een mogelijke oplossing?
- De mailserver op m'n werk draait Exchange 2003
- Synchronisatie op Contactpersonen, Taken en Agenda geactiveerd
Dit heeft altijd prima gewerkt, echter sinds een week of 4 werkt de synchronisatie nog maar 1 kant op. Alles wat ik op mijn telefoon doe wordt wel naar Exchange gesynchroniseerd (en dus ook zichtbaar in b.v. Outlook of de webmail). Maar wat ik ook doe aan de Exchange/Outlook kant, dit komt nooit over in mijn telefoon.
De IT afdeling op m'n werk is er errug druk mee (lees: die weten geen oplossing), maar ik als gebruiker zit wel met de gevolgen ervan.
Wat ik inmiddels al wel heb geprobeerd:
- tig x dingen aanmaken/verwijderen in outlook
- tig x dingen aanmaken/verwijderen in mijn telefoon
- profiel diverse keren opnieuw volledig gesynchroniseerd
- software opnieuw op mijn telefoon gezet
- toestel totaal terug naar fabrieksinstellingen
- compleet nieuw toestel (e71) geprobeerd, nieuwe installatie, profiel aanmaken etc.
Hoe ik het probeer: naar Exchange lukt wel, maar andersom krijg ik helemaal niets.
Heeft iemand een idee of dit kan komen door een recente update/hotfix/service pack? Heeft iemand een mogelijke oplossing?