Wij maken gebruik van Dropbox als afdeling. Nu kan 1 van mijn collega's binnen de TS omgeving niet meer uploaden en synchroniseren. Andere gebruikers waaronder ikzelf hebben dit probleem niet.
Ik heb de connectie al opnieuw ingesteld op de betreffende laptop, maar dit maakt geen verschil.
De versie die werkt is 2.10.52, de versie in de TS omgeving van mijn collega is 2.0.26. Ik heb het account al meerdere keren verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar ik blijf tegen de oude versie aankijken in het betreffende profiel.
Wanneer ik in de TS omgeving via de website van Dropbox inlog werkt het ook allemaal. Buiten de TS omgeving werkt het ook prima bij mijn collega, maar daar wordt dan weer wel de 2.10.52 versie gebruikt.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Ik heb de connectie al opnieuw ingesteld op de betreffende laptop, maar dit maakt geen verschil.
De versie die werkt is 2.10.52, de versie in de TS omgeving van mijn collega is 2.0.26. Ik heb het account al meerdere keren verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar ik blijf tegen de oude versie aankijken in het betreffende profiel.
Wanneer ik in de TS omgeving via de website van Dropbox inlog werkt het ook allemaal. Buiten de TS omgeving werkt het ook prima bij mijn collega, maar daar wordt dan weer wel de 2.10.52 versie gebruikt.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?