synchronisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

niehofr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
De synchronisatie van mijn outlook bestanden via usb kabel vindt niet plaats op min pda. Er is wel verbinding maar de gegevens worden niet overgezet. Firewall en pc veilig uitgezet, nog geen resultaat. enkele keren opnieuw geinstalleerd geen resutaat. Uiteindelijk na 10 minuten te heben gedraaid geeft hij een melding 80072ee4. Het op een ander computer op het werk geprobeerd. Dit ging prima. Het zit dus ergens in de sotware van mijn eigen computer. Wat moet ik aan mijn instellingen veranderen om te komen tot gegevens uitwisseling. eerst 4.2 daarna activ sync 4.5 nog geen resultaat.

Renzo

Heb je wel een "Partnership" voor je PDA aangemaakt? (In ActiveSync)

Mijn pda en de computer zien elkaar wel. hij probeert ook we te synchroniseren. Het groene rondje blijft maar draaien. Ik heb twee itema aangegeven welke hij zou moeten synchroniseren. De agenda en contactpersonen. op de een of andere manier worden de gegevens niet verzonden.

Renzo

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Wel kan ik nu bestanden verzenden en muziek overzetten met WMP. Het zit hem dus in outlook. Wie kan me verder helpen/

Renzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan