Synchroniseer optie in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

miles

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2002
Hallo,

Ik heb gezien dat je onder Start --> bureau accessoires --> Synchroniseren, kunt synchroniseren.

Nou was mijn vraag of iemand weet waar ik hierover informatie kan vinden om dit te gaan gebruiken.

Groeten Miles

Ga naar start,dan help,en toets daar in ''synchroniseren''
dan zie je hoe je dat aanzet.
Ik gebruik dat al jaren,erg fijn om mee te werken.

volgens mij heb ik het wel aanstaan, maar ik weet alleen niet hoe ik nu bepaalde bestanden kan kiezen die ik wil synchroniseren.

Uiteraard synchroniseer je met ''iets'' dat niet lokaal staat,maar op een andere partitie,andere schijf,of andere pc.
Ik heb bijv. ''mijn documenten'' op een andere pc gezet.Zorg dan dat je netwerkverbinding hebt met die pc.
Dan browse je in je explorer/verkenner naar die map toe.Die map maak je blauw,selecteren dus,en dan kan je in de bovenbalk in je verkenner kiezen voor ''tools'' (ben even de nederlandse benoeming kwijt),en hier kies je voor synchroniseren.

Succes

Ik kom er echt niet uit.
Zou je op weg kunnen helpen?
Waar komen bijvoorbeeld die bestanden dan te staan?

Groeten Miles

PS. Ik heb een PC en een laptop met WinXP met elkaar verbonden.

Ik kan het je denk ik niet zo goed uitleggen,het is niet moeilijk,maar misschien moet je even wachten tot er iemand in je topic komt,die ergens een goede uitleg omtrent synchroniseren weet te staan op het internet,een goed artikel dus.

Ik heb ook al voor je gezocht,maar kan niets deugdelijks voor je vinden,sorry.

Leo.

waarom op internet zoeken?
kijk in windows help en ondersteuning en typ Synchroniseren dan kun je lezen hoe of wat je moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan