Synchroniseren met Samsung GalaxyS4 mini

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Het synchroniseren van mijn agenda en taken met mijn outlook gaat niet zoals het hoort. Ik synchroniseer mijn agenda en taken met "Samsung Kies 3" maar nu staat er alles dubbel in, zowel in mijn telefoon als in outlook. Wat doe ik verkeert en hoe maak ik dat goed?

Mvg,
Anstof

Hallo Ans. Gegevens die automatisch synchroniseren:

Het automatisch synchroniseren van applicaties in- of uitschakelen.

Je kunt toch selecteren welke gegevens worden gesynchroniseerd voor elk account in klik op Instellingen en dan Accounts.

dan uitschakelen. Is dat wat.

Of heb je nog iets via GMAIL lopen. Zomaar een idee. Heb je geen handleiding

Het synchroniseren lukt wel , alleen staan mijn afspraken nu twee keer in oultlook en twee keer in mijn telefoon. Is er niet zoiets als "dubbele items verwijderen"?

mvg,
Anstof

Ik gebruik alleen de agenda van Outlook 2010 en de agenda van mijn Samsung Galaxy S4 mini. Deze twee synchroniseer ik dan, maar heb ik bijvoorbeeld een afspraak bij de tandarts op 30-10-2014 om 14:00 uur dan staat deze afspraak twee keer (op dezelfde dag en uur) in agenda Outlook 2010 en in mij Samsung agenda. Ik kan ook nergens een handleiding vinden om op de juiste manier te synchroniseren.

Anstof

Laatst bewerkt:
Hallo Ans. Ja graag gedaan en laat eens weten als je het opgelost hebt, zodat anderen hier ook eventueel wat aan hebben.

Lukt het niet dan is het jammer en blijft de vraag open staan. Wellicht kunnen anderen hier op in haken die het wel weten.

Groeten Manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan