Synchroniseren met Sharepoint (Teamsite van Office365)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cephirus

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Goede middag,

Ik heb een documentenbibliotheek op teamsite van Office365 gesynchroniseerd met mijn laptop met de bedoeling dat de wijzigingen die ik in een document aanbreng door middel van synchronisatie ook op de teamsite wordt aangebracht. Als ik nu een wijziging aanbreng wordt het document niet gesynchroniseerd met de teamsite. Bij view sync problems zie ik de volgende melding staan:

<naam van het document> Credentials needed Please enter your crendentials.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want als ik de regel kies zie ik alleen de folder met het document dat niet kan worden gesynchroniseerd.

Vriendelijke groet,
Cees

Laatst bewerkt:
Aan gedacht om de teamsite te openen in Internet Explorer en daarbij aangegeven dat het wachtwoord onthouden moet worden?
En een netwerkverbinding gemaakt die naar de sharepoint site verwijst, met het vinkje bij Wachtwoord onthouden?

Tijs.

Waar kan ik deze optie in Teamsite van Office365 vinden? Ik heb even gezocht naar helaas niet kunnen vinden. Een netwerkmap aanmaken lukt wel alleen ik heb via onedrive for business de syncrhonisatie opgezet. Helaas werkt dit niet altijd. vandaar dat ik even aan het zoeken bent naar een andere oplossing.

Bel met je leverancier van O365, die zou je uitleg&hulp moeten kunnen verschaffen.

Tijs.

Nog even een aanvullend bericht.
De fout zit in de update van oktober 2015. Het betreft een update van Office2013. De update is: KB3085566. Uninstall van deze update zou het probleem moeten verhelpen.

Ik heb even nagevraagd, en het enige alternatief voor synchronisatie via OneDrive is Microsoft Office Upload Center
Meer hulp heb ik niet voor je, nu je meldt dat het (via OneDrive) blijkbaar wel gewerkt heeft maar (na een Windows Update) niet meer.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan