synchroniseren PC - GSM

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndejongh

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Sinds de nieuwste updates van Vista (9 juni) werkt het automatisch synchroniseren met Outlook 2007 niet meer. Voor de update sloot ik mijn Plam Treo 500 met de USB kabel aan op de PC en starte het synchroniseren automatisch. Nu sluit ik m'n GSM aan en gebeurt er niets. Als ik het synchronisatiecentrum open staat er dat de PALM niet is verbonden en lukt het verbinden ook niet meer. De GSM wordt wel opgeladen.
Ik zie nergens een knop of iets waarmee ik kan verbinden.
HELP!!!!!!

John

Apparaat als eens los gekoppeld en uit het synchronisatie centrum verwijderd. Daarna weer aankoppelen, zodat een nieuw apparaat gevonden wordt.

Losgekoppeld, verwijderd, opnieuw aangesloten maar het centrum vind niets nieuws????

Gelukt

Lag denk ik aan de smartphone. Gebeurd eigenlijk wel vaker dat deze phone niet zo smart is :confused:
Nadat ik hem uit had gezet (wat niet op de normale manier lukte maar middels batterij verwijderen heb gedaan) en opnieuw opstarten (aanzetten dus) sloot ik hem opnieuw op de PC aan en wonderbaarlijk: synchronisatiecentrum werd tot leven gewekt, de GSM herkend en ik kon alles weer doen.

Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan