Synchroniseren van externe HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

saluki

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ben in het bezit van externe HD, die ik gebruik om documenten en foto's van de interne HD te back-uppen. Met name in de mappen met foto's wordt nog wel eens iets gewijzigd en verwijderd, of soms zelfs heringedeeld.
Het probleem:
Mappen en bestanden die gewijzigd zijn worden keurig op de externe ook gewijzigd, maar verwijderde mappen/bestanden worden niet verwijderd.
Ik heb hiervoor inmiddels 2 progs gebruikt, Regen (van Toshiba) en sync toy. Volgens bijgevoegde handleidingen zou het moeten kunnen. Mij lukt het niet.:mad: Iemand een oplossing?

Mocht deze vraag op de verkeerde plaats staan, gaarne verplaatsen.
Gr, Jan

Hoi,

Synctoy op echo zetten. als ik me niet vergis.. dan verwijdert hij wel de bestanden van de extern hd, die komen dan in de recycle bin (prullenbak), de directory's blijven vreemd genoeg bij mij ook staan..

Echo, als ik me niet vergis, staat er dan van bestanden aan linker kant kopieren naar kant rechts, maar niet van rechts naar links.

Groetjes, Dj Viper

Dat heb ik gedaan, maar dat blijkt niet te werken. volgens de handleiding zou dan rechts gelijk moeten worden gemaakt aan links. Dat gebeurt niet. Wel wordt alles van links naar rechts gekopieerd en een gewijzigd bestand wordt ook rechts gewijzigd, maar wat links verwijderd of gereorganiseerd is wordt niet overgenomen aan de rechterkant.
Gr, Jan

Ben inmiddels net zover als jij djviper.
Hij laat nu alleen de directory's staan; maar daar valt mee te leven.
Gr, Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan