Synchroniseren van headers

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
2.465
ik heb hotmail in outlook gezet, maar er komt geen post binnen , alleen bij het verzenden/ontvangen van post, de volgende melding:

postvak is bezig met het synchroniseren van de headers(0*800cccf0)

* is keer teken, dit ter info

wat zou het kunnen zijn, in OE kun je rechtermuis en synchroniseren maar wil niet in outlook
 
versie 2003 (11.5608.5606)

pro versie, nl

update nope, maar een kennis van mij, daar doet i het wel, heeft ook gen update gedaan , draait net al mij met xp en pro versie
 
@ joost

Nope en Nope:evil:


maar ik zoek wel f verder(ook met het google progje)

komt wel goed

bedankt alvast
 
en nog een keer het progje van google, en klaar, hij doet het


:)

tige tank
 
Geplaatst door P@sbeer
@ joost

Nope en Nope:evil:

Ik heb zelf al regelmatig een corrupt account gehad dus vandaar mijn eerste advies!

Ik wou al bijna blij worden van jouw een na laatste bericht, echter het laatste bericht was weer balen. (toch staat ie afgemeld....ff terugzetten schat ik)

Ik zal morgen nog eens even uitgebreid voor je Googlen!

See Yah!
 
Dan hoop ik dat je het snel vindt? (zo niet dan heb ik morgen tenminste nog wat te doen)
 
ben er nu achter:confused:

de gebruikersnaam(3e invulscherm) veranderde automatisch in een niet juiste naam, zelf de juiste ingevuld, en klaar is het.

je moet er maar achter zien te komen;)
 
Hoi P@sbeer,

Idd ja, superirritant!

Ik vergeet dit ook altijd. als je bovenaan je gebruikersnaam invult en vervolgens verder tabt dan zet Outlook alleen jouw naam neer in het vak boven wachtwoord en dus niet de @......welke er achter jouw naam hoort!

Blij dat het opgelost is! :thumb:
 
0x800CCC35 Synchroniseren van headers

Hallo mensen,

ik zit ook met een probleem: Ik krijg de volgende foutcode: 0x800CCC35. Er staat in de tekst bij dat de fout optreed bij het synchroniseren van headers.

Ik werk met Microsoft Outlook.
Als ik mijn instellingen test geeft hij aan dat alles goed zit. Maar als ik dus zelf een e-mail verzend geeft hij dus de foutmelding aan.

Alvast bedankt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan