synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frieke

Verenigingslid
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
486
wie weet het? omdat ik op 2 pc's werk ( thuis en op mijn werk) synchroniseer ik op beide machines met mijn pda. Soms gaat het goed en heb ik keurig alle afspraken 1 keer staan, maar meestal heb ik de afspraken ineens 2 of zelfs 3 keer staan.. ik heb bij active sync (3.8) de optie afspraken vanaf 2 weken aangevinkt staan.. hoe krijg ik voor elkaar dat bij synchroniseren alleen de nieuwe afspraken of veranderde afspraken worden meegenomen en genoteerd? Wie kan mij helpen.. ik kom er ondanks al mijn zoeken niet uit.
oja ik heb aangegeven dat ik op meerdere pc's synchroniseer

grts
frieke
 
ik kan in mijn synchronisatieproggie aanduiden wat er moet gebeuren ...

bvb : handheld overschrijft pc, of omgekeerd.
 
jean, heb je voor mij een plaatje waar ik dat dan kan doen in mssync? of heb jij een ander?
dankje
grts
frieke
 
Frieke zei:
jean, heb je voor mij een plaatje waar ik dat dan kan doen in mssync? of heb jij een ander?
dankje
grts
frieke

hotsync1zu.jpg
 
hallo Jean, dankje voor je plaatje maar ik kan dat bij active sync niet vinden.. welk synchronisatieproggie gebruik jij?
grts
frieke
 
Frieke zei:
hallo Jean, dankje voor je plaatje maar ik kan dat bij active sync niet vinden.. welk synchronisatieproggie gebruik jij?
grts
frieke


hotsync
 
Nou Jean ik ben dan echt blonT maar ik kan nergens dat programmaatje downen .. ik heb wel een hotsync cable (op mijn werk) maar die synchroniseert via active sync. Thuis heb ik een cradle voor mijn ipaq maar daarop kan ik niets instellen..
Ik lees wel overal dat hotsync geleverd wordt met een palm (KPilot-daemon) maar voor een andere handheld type kan ik het niet evonden krijgen.. heb je een aanwijzing )lees link) misschien.. ??of iemand anders een ander idee??

grts
frieke
 
Frieke zei:
Nou Jean ik ben dan echt blonT maar ik kan nergens dat programmaatje downen .. ik heb wel een hotsync cable (op mijn werk) maar die synchroniseert via active sync. Thuis heb ik een cradle voor mijn ipaq maar daarop kan ik niets instellen..
Ik lees wel overal dat hotsync geleverd wordt met een palm (KPilot-daemon) maar voor een andere handheld type kan ik het niet evonden krijgen.. heb je een aanwijzing )lees link) misschien.. ??of iemand anders een ander idee??

grts
frieke
bij mij was ie meegeleverd met de palm ...

http://www.download.com/HotSync/3000-2363_4-2578034.html
 
This update does not install a full version of the Palm Desktop software; it installs only an update to existing software. Note: Handspring users should not run-install this upgrade, as it will create incompatability problems.

dankje voor je link maar ik heb er niets aan hè.. ik heb én geen Palm én geen eerdere versie van hotsync.. jammer hoor..
dus ik ploeter maar verder denk ik.. met deleten enzo.. al is het niet leuk.. ik ga de vraag misschien maar eens stellen bij microsoft of hp

grts
frieke
 
Frieke zei:
dankje voor je link maar ik heb er niets aan hè.. ik heb én geen Palm én geen eerdere versie van hotsync.. jammer hoor..
dus ik ploeter maar verder denk ik.. met deleten enzo.. al is het niet leuk.. ik ga de vraag misschien maar eens stellen bij microsoft of hp

grts
frieke
suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan