synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
Berichten
229
HAllo,
ben net overgestapt op outlook ipv outlook express. Kan ik mijn emailberichten op de laptop synchroniseren met mijn PC thuis?

Is dit mogelijk en waar kan ik dit vinden ?
 
HAllo,
ben net overgestapt op outlook ipv outlook express. Kan ik mijn emailberichten op de laptop synchroniseren met mijn PC thuis?

Is dit mogelijk en waar kan ik dit vinden ?

werk je via een server ?
 
je kunt in outlook express kiezen voor Bestand -> Exporteren -> Berichten / Adresboek.
vervolgens kun je in outlook deze bestanden importeren, onthoud wel goed waar je ze neer hebt gezet. In outlook kan het importeren via Bestand -> Importeren en Exporteren.

Hier kun je ook gemakkelijk de accountinstellingen importeren, kies bij Importeren en Exporteren voor de optie ''instellingen voor internet-e-mail account importeren"
 
Dat klopt,maar ik bedoel synchroniseren. bij im- of exporteren worden mail overschreven. Dat is niet de bedoeling.
 
bij het importeren van een mailbestand worden geen berichten overschreven hoor, de berichten van het geimporteerde bestand worden toegevoegd aan de mailboxen voor zover ik weet.
 
Oké,

maar ook de berichten die hetzelfde zijn. Je krijg dan dus alles twee keer. (Behalve de berichtecn die niet hetzelfde zijn) en daar gaat het mij om.
 
en als je dat niet hebt, is er dan nog een mnogelijkheid??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan