• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoyo95

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Hey

voor mijn ouders maak ik een contactenlijst in excel. Nu heb ik een eerste versie van het bestand al op hun computer gezet, maar ik sleutel zelf op mijn eigen computer nog aan een aantal zaken.
Ook is het de bedoeling dat uiteindelijk hetzelfde bestand op meerdere computers wordt gebruikt, die dan bijvoorbeeld elke week met één druk op de knop gesynchroniseerd worden. Er moeten geen bestaande contacten een tweede keer toegevoegd worden of verwijderd worden.

Contacten computer I: Henk, Jan, Kees
Contacten computer II: Kees, Henk, Klaas, Tim
Contacten computer III: Harry, Simone, Klazien

Ik wil met één druk op de knop dus de volgende lijst maken:
Henk, Jan, Kees, Klaas, Tim, Harry, Simone, Klazien.

Weet iemand of, en zo ja: hoe je dit kan doen? Een oplossing waar bij kopiëren en plakken dubbele contacten automatisch verwijderd worden is ook prima.

Mocht het van belang zijn, elke contact staat natuurlijk op een nieuwe rij met Naam, Voornaam, Volledige naam, Adres, eMail enzovoorts.

edit: ik heb excel 2007, voor als dat wat uitmaakt.

Laatst bewerkt:
Ik zou alles naar 1 enkel tabblad kopieëren en dan met een uitgebreid filter de unieke regel naar een andere locatie kopieëren

Beste yoyo95 ;)

Of alles naar 1 tabblad kopieëren en met duplikaten verwijderen in Excel 2007 via gegevens dan duplikaten verwijderen.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan